teisipäev, 8. august 2006

Täna jah

Et Triangel liialt ei kurvastaks :), siis kirjutan tänagi veel. Sest üks natuke imelik päev on olnud. Iga umbes tunni aja tagant ma mõtlen, et läheks nüüd õue, aga siis on miljon põhjust mitteminemiseks jälle. ESiteks on seal hirmus palav, teiseks kui ma nüüd seda põhikirja üle ei loe, siis lükkub asi jälle edasi, kolmandaks on vaja natuke heegeldada ja siis juba tahavad nad süüa ja nüüd ongi õhtu käes. NOh ja kui ma eile raaamatukogus käisin ja natuke raamatuid laenutasin, sealhulgas ka "Omanäolised Eesti köögid", teadagai miks ja mille pärast, siis tuleb seda ka ju lugeda. Oh ja siis veel saatis juba ammu roger mulle orkuti kirja ja ma sisenesin sinna, kuigi ma siiani aru ei saa miks see hea on. Aga aeg-ajalt astun sisse ja vaatan, et näe, see mees on ikka väga vaimukas nagu ennegi ja näe, need inimesed on vist ka minu sõbrad. Ja et need inimesed on vist ka nagu minagi, kunagi klõpsu teinud ja sinnapaika see jäänud. No näikse.

1 kommentaar:

triangel ütles ...

Nii armas Sinust:)