kolmapäev, 23. august 2006

Vaat praegu tahaks kududa triibulisest lõngast traksidega karupükse. Aga Mardil juba on ühed - küll valged ja mitte triibulised, aga mida me raiskame, onju. Kasvanud pole ta ju neist veel välja, need olid kohe suured. Ja kombekat peab proovima, ilmselt mahub seegi vabalt selga veel. Aga polegi nagu siis kellelegi neid teha. Niisama lõnga jälle osta nagu ei raatsi, kallis teine. Viimasel ajal kummitab mind pidevalt mõte rahapuudusest (ehki niis eüldse ei ole, lihtsalt emapalka enam ei saa ja olen ülalpeetav) ja kalli lõnga ostmine selle mõttega koos on täielik hullus. Seni olen suutnud vastu pidada.

Raha kulub hoopis lastele jalanõudele, trennitosse on ju vaja ja neid teisi ka, sest jalad kasvavad. Eelmisel sügisel ostetud 39 nr pidukingi kandis poiss vaid korra ja kappi nad jäidki, nüüd on jalg nr 42. Tossud ikka kantakse läbi, need on kasutuses, kuigi tema eelmised jooksusussid saan ma nüüd vist endale, seal on tossu küll ja veel. Ma sain endale ka ühed uued ja punased, õnneks minu jalg enam ei kasva niimoodi ja nendega võib muidu vabal ajal eputada. Ilusad vihmapiiskadest mustriga niemlt. No peaaegu sellised Aga natuke ikka teistsugused ikka. Plikale võtsime siis kolme viltuse triibuga sussid. Karbi peal oli küll, et jooga jaoks, aga vaevalt et ta neid sihtotstarbeliselt kasutab. Joogadega kaasas olid mingid roosad nahksed jalakaitsed - kummalised asjad. Kuna minu kokkupuude joogaga on täpselt nii suur kui Ninnu bloogist loen, siis midagi nendega teha küll pole. Ja varba vahel pigistavad ka. Aga ilusad roosad ja nahast on.

3 kommentaari:

Heidi ütles ...

Kingad võid ju perekoolis müüki panna või midagi?

Anonüümne ütles ...

Joogas pole üldse jalanõusid vaja, isegi mitte sokke. Varvassokid äärmisel juhul.
Ninnu

terje ütles ...

Aga mis asjad need roosad siis huvitav on. Igastahes neid tehakse ja müüakse. sussiga saab uidugi 9igal pool niisama käia, aga selle roosal pole ju talda all. Nagu oligi - ilma tallata sandaal