pühapäev, 27. august 2006

Vähikäik

Juba laupäeva hommikul oli mul tunne, et see pole hea päev. Ja ma olin teadagi sellisel juhul äärmiselt vastik olevus, nagusuur siil turtsudes ja pahurdades ja täiesti mõttetult muidugi. Ja no ega see pärastlõuna saanudki siis paremini minna, kuigi süüdistada on mul loomulikult vaid iseennast, oma pahmerdamist ja tuulepäisust. Ei või ka siis asju üle kontrollida, eksju. Omad vitsad peksavad ja kohutavalt paha ja piinlik oli. Lihtsal imelised inimesed, kes sellest eriti numbrit ei teinud, ega tea muidugi kuidas nad sisemuses emotsioone taltsutasid, aga Aeti juures sai siis uued väljatrükid tehtud. JA MTÜ ära tehtud, faktiliselt ja sisuliselt. LAhtisi otsi on muidugi veel palju-palju. Mõistagi kulus aega siis rohkem kui mu arvesatud tunnike ja maaleminek nihkus õhtule. Millest muidugi halba ei sündinud. Autos kududa nägi küll ja sauna jõudsime ka enne pimedat. Küll aga on see kõik hea aeg igasuguste napsakate mõtete nõtlemiseks ja ettekujutamiseks. Ja mõistagi seda ma tegin ja tuju läkls veelgi halvemaks. Tahtnuks tõesti vähk olla ja kuskile kivi allla pugeda tekk üle pea. Ja tegelikult tahaks praegugi. Ma vist mõneks ajaks poengi ja marineerin omas mahlas. Ehki pühapäev mõnda aega oli täitsa talutav.

2 kommentaari:

Aet ütles ...

Ah ära põe :) Küll kõik korda saab ja hästi läheb :)

Maret ütles ...

Hei - kõik on tegelikult ju väga hästi :)