teisipäev, 26. september 2006

Ahistavad mind pin-koodiga

Mitte väga ammu kirjutas aabram, kuidas talle ei meeldi keerdus sabadega pastakas poes kus pangakaardimaksele allkirja peab andma. Ma tabasin end nüüd selle vastandseisust, mulle alul ikka kohe meeldis see pin-koodi värk ja kiipkaardid. Meeldis, et allkirja ei peagi kirjutama, piisab pin-koodist. PAhatihti oli veelpastakas mitte ainult keerdus aga ka tühi. JA poemüüja hoidis paberit kõvasti kinni ja ma ei saanud seda endale kirjutamiseks sobiva nurga alla seada. Nüüd on deebetkaardil raha otsas. Ja selline krediitkaart on, kus on kiip. Pin-koodi aga unustasin kohe alguses ära. Et ma mingil juhul seda kaarti ei kasutaks muidu kui poes hädavajadusvõi hotellis küsitakse. Aga Eestis kõik on nii moodsaks läinud, et ongi vist ainult mõni pood, kus pinni ei küsita. Nüüd ma ei saa üldse kuu lõpus üksi poes käia. Mis muidugi on hea, aga natuke ikka ahistab ka.

Kommentaare ei ole: