teisipäev, 26. september 2006

Flickr ja mina

Hommikul telekas soojad sõnad Flickri aadressil. Mitte et ma midagi paha öelda tahaks, aga minule teatas see tore asi, et selle aasta jooksul olen oma vaba limiidi täis saanud. Et ei ole igavene. Sai täis. Näis

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Kurask, minule ütles Flickr samamoodi, just paar päeva tagasi. Täiesti ootamatult. Ammu pole pilte lisanudki ja nüüd äkki avastas... Ma tegelikult ei mäletanud ka, et miskit 200 pildi reeglit ülse olnud on... ja siis on. või hakkas neil ruumi nappima ;)

kajakas ütles ...

aga see pole mingi traagika, pildid jäävad neil mällu. kogu aeg võid uusi peale lisada ja blogidest pildid ei kustu.

Kadri ütles ...

ikka kogu aeg on nii olnud. ja jah, juba lingitud pildid jäävad kõik kenasti alles, ainult flickris neid ei näe. ja minu arusaama mööda on kuulimiit.