reede, 15. september 2006

Kellega jagada elu keerdkäike

leks läks komndeeringusse. Selles iseenesest ei ole midagi imelikku, ikka vahel käib. Päeva Riias, teise Berliinis. Nädala Mancesteris. Piisavalt harva selleks, et see ikka sündmus oleks, aga mitte piisavalt tihti et ma sellega veel harjunud oleks. Aga esimest korda ei helistanud ta mulle õhtul. Ja ei saa just öelda, et ma nüüd nagu rõõmus oleksin. Kurvastada ka eriti ei oska, sest kindlasti oli mingi põhjus - uni, seltskond vms. Ja täna tuleb juba tagasi ka, nii et mida sa ikka siin räägid, mõlemad sellised vähese jutuga inimesed. Pool aastat tagasi oli nagu hoopis mingi teine elu. Ma vist olen ikka liiga palju virisema hakanud ja ei oska enam õnnelik olla. Ja tema ei oska mind enam lohutada ka, sest ma ei tea isegi, mis mul viga on.

Kui nädal tagasi oli kuu reede homikul täiuslikus täiskeras, siis täna perfektselt pooleks. Aga erinevate majade vahel.

1 kommentaar:

Heidi ütles ...

Pai-pai...