teisipäev, 19. september 2006

kes loeb blogist müügikuulutusi?

ühatihemini juhtub, et lahkuma peab ust siis, kui olemine kõige paremini sobib. Kõige suurem tõenäosus on selleks teisipäeviti. Aga see, et mina suure lapse eest saksa keelt õppima pean, ei meeldi mulle sugugi. Ja inglise keelt ka. Kuigi see plusquamperfekt tasuks päheõppimist küll. Täna olis küll teemaks irregular verbs ja neid oskan ma õnneks niigi.

Ja pisike tahab uinuda mu süles ja tippima peab ühe käega. Hammas. Õnneks võib paigal istuda ja ei pea mööda tuba ringi käima. Kahju, et ühe käega kududa ei saa. Nii kirglik ma veel ei ole, kui tolles vardakeerutaja blogist leitud videoklipis , aga hakkab juba looma küll. Mõned juuksekarvad tahavad ka koe sisse pugeda vahel.

Elviina kirjutab ka blogimise mõttest, nagu sellekuine Digigi seda tegigi. Et ikka iseenda jaoks kirjuta. Ja samas, kas sellel kõigel on mingi mõte. Aga selgub, et see on ka vaid vahend. Oma elu muutmiseks. Aga miskipärast on mul vähe usku sellesse, et blogid saavad maailma oluliselt muuta või et blogi kaudu ja abil saab ka naabrimehe vanaema maha müüa. Alustada võiks muidugi millestki väiksemast. Oma lapse vankri tegelt võiks juba maha müüa. Aga kas on blogi selleks parim paik.

5 kommentaari:

Kaja ütles ...

Minul on küll väga positiivsed kogemused ka blogi kaudu müügiga. Ja igasuguste asjade ostmise/otsimisega ka - on antud nõu ja on pakutud ka reaalseid asju müüa või ära anda.

kratt ütles ...

kuulutamise peale olen isegi mõelnud. mul hulk suure poisi riideid ja jalanõusid jms. aga jah, kas blogi see õige koht on, vat seda küll ei tea...

terje ütles ...

Kaja, sina oled erijuhtum :) Võrrelgem või külastatavust.

paranka ütles ...

aga sul on ju kohe eraldi müüginurk ka olemas :) kuuluta seal :)))

vardakeerutaja ütles ...

Kui sina lapse eest õpid, mida tema sinu eest teeb? Koob?