esmaspäev, 4. september 2006

Lühidalt ja selgelt

Kuivõrd tööandja esindaja ei osanud plaksti ja paugupealt ütelda, kas ja millal neil mind vaja võiks minna ja milliseid täitmata tööülesandeid ma täita saaksin - sest ma oskan ju kõike ja rohkem veel, vaid käskis ennast positsioneerida, mida ma aga teha ei tahtnud, siis hakkasin taas motivatsioonikirja munema, sest mul on eriti edukate inimeste näidised ees ja lihtne on asendada nende saavutused enda omadega ja vaadata, mis välja tuleb. Kirjale otsa vaadates selgus tõsiasi, et mul on ikka jube palju hindamatuid saavutusi - ei osanud kõigile kohe kohta ja iseloomustajat leidagi. Liiga palju kiil, põim ja rindlauseid oleks tulnud. Aga see ei ole hea. Laused peavad olema lühikesed ja löövad, ühel vaatamisel arusadaavad ja selgelt mõistetavad.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Ehee ;)
See postituse esimene lausa on ka hiilgavalt eba-lihtlause näide :)
Aga pealehakkamise eest annan oma boonuspunktid sulle, igasugu soovitused ka ;)

terje ütles ...

No ma ikka püüdsin ka, kustutasin kõik punktid jne