kolmapäev, 6. september 2006

Ma lihtsalt mõtlen siin nüüd valjusti

Ma ei ole oma mõtetest ka kaugemale saanud. Sombuse sügisilma mõtted. Et võtaks mõne madalapõhjalise trolli ja sõidaks lapse ja vankriga kesklinna seiklema. Esmaspäeval kui ma ilma põnnita sinna kiirvisiidi tegin jäi selline tunne, et peaks tagasi tulema. Too visiit küll piirdus Tartu mnt notaribürooga ja ühe kaaskudublogijale tere ütlemisega, tööandjal käisin kah korraks siiski külas, aga poodidesse - sinna ei jõudnud. Tahaks ju küll, ammu käinud pole. Tahaks raamatupoodi, tahaks lõngapoodi - kas tõesti Kaubamaja juures ka nüüd üks selline, tahaks Humanasse. Mingi alateadlik tunne ütleb, et lapse ja suure käruga sinna asja ei ole. Humanasse kindlasti ei saa, sinna ei mahu ja kaldteed ka ei ole, ja sama tunne on mälus ka kõigi teiste kohtade suhtes. Zarasse võib-olla mahub. Aga mitte lasteosakonda, see oli üks kitsamaid kohti jällegi. Kandelinaga kutti kaasas kanda ma enam nagu ei jaksa. Vähemalt mitte pikalt. Äkki peaks alustama emajalapse keskusest - ehk võtavad kutti hoida ja kantseldada tunnikese. Aga mida selle ajaga jõuab? Ja parimal ajal - kaheksast kümneni pole jälle ükski pood lahti. Pärast ta enam mängida ei taha, siis ta tahab magada või kärus ilma vaadata. Või et enne mängiks temaga seal ja siis läheb tuttu ja kui ärkab, on emme tagasi. Oh ma ei tea.

2 kommentaari:

Krentu ütles ...

Viru keskuses on Väike Päike mängutuba koos kasvatajaga - Maibrit on seal paar korda olnud ja rõõmuga. Ja mina olen küll suure vankriga Zaras manööverdanud. Kas Humanassegi mitte lift ei lähe, lisaks trepile?

Tiina ütles ...

Ja kaaskudublogija oli nii uimane ja uniselt ebaviisakas mittemärkama koheselt ... Vast andestatav käitumine, ikkagi teine nädal kellapeale ärkamist peale mitmeaastast hommikust põõnamist.

Aga kesklinnas mahub manööverdama küll. Ma senimaani ju aint lapsega, pluss kaks omil jalul kolasingi. Vältisin lihtsalt nõudekauplusi (kuipaljukest) neid siis on seal üldse) ja jagus kolada küll. Zarasse saab käruga kenaste, kaubamaja alla sinna lõngapoodi kah, kuigi sisse on käruga mõnusam minna trepita ukses, sest trollipeatuse poolsest. Viru keskus on vägagi liftitatud. Humanasse ma küll lifti minevat ei tea, aga Tartu maanteel kah Humana (Stocki ristmikul), sinna saab kah jalutada.

Mängutubades üksi jätta ma pole julgend. Sellid jalutavad äkki ää sealt. Tasahilju. Omalgi nende järelevaatamisega tegu, asi see siis neil mõnele mitme lapse vahis kasvatajale külma teha.