teisipäev, 26. september 2006

PÄevapoliitika, igstahes on see kellelegi teisele mõeldud

Vahel ma pean ikka poliitilisis eelistusi ka avaldama. Sest näe, abikaasa tunneb huvi. JA küsib mis mina arvan. Isegi kui ma midagi arvan, siis tavaliselt ma selelst eriti rääkdia ei taha, sest nende lausete rittaseadmisega on nagu on. Liiga palju tahaks korraga ütelda, aga kõik ühte mõttesse ja ühte lausesse ju ära ei mahu. Kirjutades veel, siin saab pärast mõtteid komade ja sulgude vahele lisada, aga suuline kõne on raskem asi. Kuigi, suulises kõnes jälle ei pruugi niipalju trükivigu teha. Ehki mul ka siis vahel sõnad sassi ja tähed segamini lähevad.Leks arutles aga teemal, kas isamaaliidule on hea kui Laar kandideerib või ei ole hea. Tema on selle partei valija nimelt. Et kas inimesed on pettunud või meenutavad hea meelega. Ma arvan, et need kes Laari eesti elu hävitamises, kolhoosikorra ja maaelu lõpetamises ja rublamüügis süüdistavad, pole teda niikuinii kunagi valinud. Ega vali nüüdki. Nii et vahet ei ole. Pigem hea ikka. Sest olgugi juba "kogenud poliitik" on inimesi, kelle teosd ja mõtted on värsked ja meelelaad uuenduslik alati. Pigem tekitab kõhklusi isand Aaviksoo valik. Et mis asjaolud panid teda parteitööd koolitööle eelistama. Kahtlane ja mitte usaldusväärne.

Kommentaare ei ole: