pühapäev, 24. september 2006

Pühapäevane meediakommentaar

ETV seriaali oli suts naljakas vaadata, seal esines Helena. Sedakorda küll Lotte/Melli kaksikosas, aga no siiski. Kusjuures ma pole eriti sattunud Helena seriaali üldse nägema rohkem kui reklaamklippe ja pari esimest osa, aga ju nüüd kui nad aja ära vahetavad, vaatan vähem magnetit ja rohkem helenat. Magneti-Lepajõest rohkemgi meeldis hoopis Lepajõe kaanepildi saate osa. Kordused on head asjad, nii võib ikka enam-vähem kogu saatekavast aimu saada ka nädala lõpuks. Lepajõe on sihuke külgetõmbav isiksus, ka läbi ekraani ja Kroonika kaane. Mehed nagu eriti ei vanane. Mida jälle Marju Läniku kohta (tema oli hommikul Tähelaevas) ütelda ei saa. Üritas küll asjaliku ja asise inimese juttu ajada ja muljet jätta, aga liiga tibilik välimus ei muutnud seda just eriti usutavaks. Või ma ei tea, äkki olen liiga julm. Äkki ta ongi selline üdini noor.
Vaatasin vahepeal järele, mis selle seriaali nimi on. Ohtlik lend. Matverel olid head näod, uimerdamist ka eriti ei toimunud ja vahepealt olid nagu mingid mõttetud heietused välja lõigatud. Või üles filmimata jäetud õnneks. Aga nagu ikka, otsid paraleele - ja kui auto esiistmel spermaplekke otsima hakati ja oh imet - leitigi, meenus CSI mõistagi ning naabritädi juures Agatha Christie parimad palad ning Mõrvad Midsomeris. Ilmselt selles zanris midagi väga originaalset on raske välja mõelda ka, paljunäinud-vaadanud inimesed nagu me oleme. Aga minu meelest seal metsavahelises kaadris siseneti tagaistmele. Miks muidugi üldse autos seksima peaks ilusal soojal suveööl?

Aeg Luubis saadet vaadates jällegi, kus näidati laupäevaste rahvakogunemiste kaadreid, oli väike kurvastus ka, et ise seal ei olnud ja isamaalisi laule ei laulnud. Kuigi mulle piisas ka Mart Sanderi telesaate lõpuloost, et pisar silma tuli. Meenutasin heldimusega musapäevi ja linast ürpi ja kõike seda sellel suvel. Liiga palju on meenutada, tegelikult. Ikka juhtus. Ja selle kontseril ka.

Aga hilisõhtul näidatakse jälle Tagasi Bridesheadi. Kas see on nüüd Linnateatri etenduse hõngust kantud või? Kuidagi liiga sageli. Nagu häid inglise filme vähe oleks? Või siis ongi. Forsyte saaga ja see Rydeli lugu. Ja veel paar. Aga ma nagunii vaatan, kuigi ta ju peas on. Keegi võiks mu teatrisse ka viia. No kuidas ma üksi lähen.

1 kommentaar:

vardakeerutaja ütles ...

Bridesheadi lugu teatris enam ei näe. Neljapäeval oli viimane.
Eesti klassikat?