reede, 8. september 2006

Reede

Kui Kadri käis koosolekul ja sai uusi kasvatusvõtteid kuulda ja kohe ka kasutada,siis minu eileõhtune mulje oli kudagi hüplik ja haklik. Psühholoog esines meilegi nii 15 minutit ja rääkis eelteismelise raskest east. Küides sealjuures kas me juba lastele seksist oleme rääkinud ja kuidas on lood selgitustööga narkootikumide kirjust maailmast. Ma ei tea küll, kuidas teistel, aga meil said need teemnad käsitletud juba lastreaiaeas, seksist tekkisid küsimused siis, kui viimases rühmas oli üheks lapseks seksuoloogi /või psühholoogi/ poeg ja nüüd enam pole küsimusi esitatud. Psühholoog muidugi väitiski, et rääkida tuleb sellest, mida küsitakse ja mitte eriti rohkem. Aga õigete nimedega. Narkootikumide jutt oli ka samal ajal, seal käisid lasteaiaõues süstlaotsingud pidevalt. Ja nüüd kui me koos Pahasid tüdrukuid vaatame, üllatab tirts mind pidevalt mingite supertäiskasvanulike avaldustega narkotsi ja kuritegevuse teemadel.

Aga aeg on nii kaugele läiud, et selleks et laulda kooli mudilaskooris, peab õppima mõnda pilli või vähemalt Ellerheina solfedzotunnis käima. Ilma noodist laulmata ei võeta, ole sa kui ilusa häälega. Kordub minu stsenaarum, kes ma hirmsasti lulda tahtsin, aga nooditundmatuse tõttu ebaõnnstusin ja ei saanud suurt kunsti teha.Proovis võisin käia küll, aga vastutusrikkad esinemised toimusid ilma minu osavõtuta. Nüüd olen kibestunud.

Ja lüõngahoolik olen ka. Läksin nööpe ostma ja ostsin hoopis lõnga. Kollast.Mida mulüldse vaja pole, no mida ma sellega nüüd peale hakkan. Aga 100 gr oli 10 krooni (50% villa, 50 polüamiidi) ja seda ei saanud ju poodi jätta.

1 kommentaar:

Kadri ütles ...

Meile peetud loeng oli selline põnev aga tegelikult baasasjadest. Võibolla teised vanemad teavad neid asju niigi aga mulle tulid sellised väikesed nipid ja meeldetuletused küll õigel ajal - ikka kipun mõnikord tänitama ja mõnikord last kritiseerima käitumise kritiseerimise asemel ... Lahe on see, et kui teadlikult vältida esimest reaktsiooni, hingata viieni ja siis teadlikult kasutada õigeid võtteid asi toimib. No lihtsalt meeldetuletus endale.