neljapäev, 5. oktoober 2006

Jälle sama reha

Väikekass paistis telekast väga intelligentne inimene, aga nüüd ikka astus aga jälle sama reha otsa. Õnneks paistis ta väga rahulik inimene ka ja loodetavasti väga südamesse ei võta. Kahjuks ei saa ma beetabloggerisse kommentaare jätta, nii tuleb oma frutatsioon mujal välja elada. Mina nimelt olen väga emotsionaalne inimene. Aga seda ütles juba eesti rahvas, et ega ühte kööki mitu perenaist ei mahu, eriti kui ühel neist on konnasilmad.

Üldiselt oli Prismas Liisa lõnga müügil, 10 krooni tokk. NO see oli pehmem kui Helen ja akrüüli kohta täitsa ok hind. Kugi oleks ikka võinud odavam olla küll. Ma siiralt loodan, et see saab enne otsa, kui ma uuesti Prismasse lähen. Sest praegu ma suutsin piirduda vaid ühe toki 7 veljesta moniraitaga. Aga tegelt oleks vaja palju odavat lõnga, et tibule lubatud suurte hõlmadega moodne hõlst kududa.

4 kommentaari:

Heidi ütles ...

Aga miks Sa beetablogerisse kommentaare jätta ei saa? Või kirjuta lihtsalt oma nimi alla, kui saab.

siuu ütles ...

viljandi superboksis oli kimp lõngu 59 krooni (kokku vist 350g, kilohinnaks teeb midagi 189 vms), tundus nagu 100% akrüüli (ma hiina keelt ei oska). täitsa mitut värvi oli, äkki on mujal ka.

terje ütles ...

Ma ei tea ka mis ma valesti teen seal, aga no lihtsalt ei jää märki maha

Anonüümne ütles ...

Möhh, mis reha see siis oli? Viimasel ajal olen mitme reha otsa koperdanud;) Kui mõtled seda asja, mida ükspäev blogis kirusin ja mainisin, et ei võtnud südamesse, siis seda tõesti südamesse ei võtnud:)
Mul oli ka vahepeal mingi jama kommentaaride jätmisega. Jätsin siis lihtsalt anonüümse kommentaari, aga sisusse panin oma nime alla. Ja nüüd on asi lahenenud. Tuleb kõigepealt bloggerisse sisse logida ja siis saab mujalegi kommentaare jätta. Kuid pole üldse välistatud, et probleemid tavalise bloggeri ja beeta kasutajate kommimisega endiselt jätkuvad.