teisipäev, 24. oktoober 2006

Lemmikmultikas

Mulle ka meeldivad Simpsonid

Ja ammu juba mõistagi. Aga selle sarja tegelikku tähendust ma ptaipasin vist peale seda kui kord Saksa vanamees -väga tark, väga intelligentne ja väga aristokraatlik, lõpetas iga päev töö kell 17.30, sest siis jõudis ta Simpsoneid vaatama. Me olime koos lähetuses ja ta lõpetas ka seal selleks ajaks, hotellis vaatas. No see oli nii suht ammu, et Eestis neid vist alles hakati näitama, mina olin noor ja ninakas ja eriti aru ei saanud, mis toimub. Ja miks toimub. Muidugi, eks see meeldib lastele ka. Aga teistmoodi. Ja ma usun, et need kellele ei meeldi,pole tegelikult veel aru saanud isegi seda, miks ei meeldi.

1 kommentaar:

Heidi ütles ...

Ma lugesin algul, et olid noor ja rinnakas:D Ja mõtlesin, et ka nii sobib end vahel defineerida...