neljapäev, 19. oktoober 2006

linnas kiiksuga

Ostsin sellise nummi raamatu kui linnas kenitlesin. MMuah is ma teenidamisjärjekorda ära oodata ei jõudnud ikkagi, enne tüdisin. Raamatu jõudsin ära sirvida. Ja see ei ole ju väga õhtuke raamat ometi? Aga väga armsake, ideaalne tikkimisõpik. Eriti meeldis mulle rahavariiete osa, selle pärast ma ta ju endale ostsingi. Mitte et selle järgi nüüd riideid teha saaks, aga noh niisama. Lihtsalt on selline kiiks. Ja siis tundus, et Merikarbiotsijaid on mul ikka ka vaja. Pelaegi - seal saabunud värske uudis saabuva lõpparve kohta 80 tööpäeva tasu ulatuses pani kohe avaramalt mõtlema. Seda ei olegi nii vähe. Juhul kui ta kunagi siis arve peale jõuab. Mispeale pidin kohe juuksurisse minema. Ja kingapoodi. Oleks pidanud varem tegelt. Enne uute töökaaslastega tutvumist. Mitte et ma siis oleks kingi ostnud. Aga juuksur oli teise kohta kolinud. Läksin siis talle järele. Ja sain uue pea. Kaunim Kaunimaks. Kuigi ka uusi kingi oleks vaja ja siis müüakse Kaubamajas veel igavesi vahvaid mütse ja salle. Kahju et fantaasiat kuskilt osta ei saa.

Kommentaare ei ole: