neljapäev, 12. oktoober 2006

Minu järgmised triibulised

tegelikult on need kaks lapsevesti. Üks mu oma pojale (80cm) ja teine ühele väikesele tüdrukule (95-100cm), tellimus talvekülma kaitseks. Sininse puhul kasutasin Novita 7 venda lõngu ja punane on pehmest Merono Soft (SW) lõngast. Vestidel on kolmnurkne kaelaava ja nööbid. Sinisel lausa jalgpallinööbid. Kude on 1/1 soonikut, et kenamini ümber keha hoiaks. Merino Softi kulus umbes 3 tokki kokku. Esimest korda sellest kududes - mõnus pehme ja soe lõng ning ilus ka. Ilmselt tänu mikrofiibrile, mis seal ju ka sisaldub.

7 kommentaari:

Elsa ütles ...

Merino Soft on jah selline, mida soovitan kõigile kes kurdavad, et lapsed ei taha sügelemaajavat villast :) Päris beebidele on ka mõnus pehme... isegi värvitoone on neil sellistest õrnpastelsetest tumedamateni. Värvigamma on minu silmale ikka vägagi meelepärane, kui ehk rohkem võiks neid värve olla ;)
Toredad... ise kaalun ka oma lastele uute vestide kudumist :) Endale ka.. vest ON iga kell praktilisem riideese kui kampsun, minu arvates ;)

Krentu ütles ...

Aga mina näiteks üldse ei kannata mikrofiibrit - see jääb käte külge kinni ja tekitab külmavärinaid. Kusjuures poes lõnga katsudes ei saanud ma sellest üldse aru, aga kui kuduma hakkasin, siis küll. Inimesed on erinevad :) Ja kuigi mulle vestid väga meelidvad, sest riietuse kombineerimisel annavad nad palju mänguruumi, siis sooja mõttes on jällegi minu jaoks tegu ebapraktilise asjaga - kui on jahe, hakkavad käsivarred külmetama, kui käsivarred ei külmeta, on kehal vestiga palav :) Ju mul on siis termoregulatsioon paigast ära. Aga jaki alla vest on tõesti super asi.

siuu ütles ...

selle lõngaga peab minu arust arvestama ka seda, et ta on raske ja veniv.mina tegin proovilapi sallkraeks ja kui asi valmis, selgus et see on ikka rohkem mulle kui 2-aastasele pojale kandmiseks. võtsin siis julgelt poole vähem silmuseid ja sai enam vähem...

terje ütles ...

Siuu -Mul juhtub seda paljude teiste lõngadega ka:)
Aga vestid mulle endale ka meeldivad, kuigi ma veel ühestki teisest mikrofiibriga lõngast polegi kunagi kudunud.

Tiina ütles ...

Ma pole mikrofiibrit veel täind osta. Värvid kutsuvad küll ja pehme on kah. Vanem poiss siin iga asja peale sisiseb, et kare (ka alpaka!) .. Ei oskagi enam.

Peaks vist proovima ära. Näis, kas see äkki siiski sobib?

Tiina ütles ...

Aga vestid mulle meeldivad. Peakski olemasolevad ideed rakendama. Ammu mõlguvad vestikesed meeles, aga näe .. tegudele ei jõua.

Anonüümne ütles ...

Hästi ilusate värvidega on need sinu vestid! Tegin eelmisel talvel endale ka Merino Softist vesti ja tõepoolest, ta on veniv ja praegu ootab minu oma harutamist. Aga muidu mulle see lõng meeldib küll, väga pehme ja soe.