pühapäev, 29. oktoober 2006

Mütsijuttu sügiseks

Erinevad mütsiteemad erinevates kohtades panid minu heegelnõela haarama ja mütsi heegeldama. Et saaks midagi sellist, mis soengut ludusse ei ajaks. Et oleks kerge ja soe ja ilus ka. Täna tegin esimese inimkatse ära ka ja käisin õues sellega. Pilti ei teinud - ennast siis keegi pildistab, mis eputamine see olgu. Mõistlikud inimesed ikka viitavad asjadele ja mitte iseendale. Aga ilma peata ja soenguta jälle ei saa tema headusest aru, muidugi. Igastahes, kui nüüd Tallinna kesklinnas ja hommikul bussis on üks punase mantli ja valge imeliku mütsiga naine, siis on see nii ainult selleks, et soengut mitte rikkuda. Materjaliks sai mohäär ja jämeda heegelnõelaga tegin sellisse suure kupli. Või siis poolkera? Ning kuskil kõrvade koha peal hakkasin pisut kokku hoidma, et päris baretiks ei läheks. No peeglisse vaadates polnud viga midagi. Inimesed tänaval vaatasid küll vähe imelikult. Aga isegi ema ei ütelnud, et kuhu ma sellisega lähen ja leks teadagi, ei julenud midagi ütelda. No kõrvad olid soojas küll. JA ei surunud juukseid vastu pead ka, mohäär on ju kerge. Teoreetiliselt saaks mingi paelaga lauba ümber kokku ka tõmmata, kui liiga ninale kipub vajuma. Aga võib ka lihtsalt rohkem kuklasse lükata.

3 kommentaari:

Koduhaldjas ütles ...

ah selleks oligi sul hädasti mohääri vaja! naljanina, mainisid Mustikas vist toona, et soovisid et keegi linnast tooks suisa 5-6 tokki. ega sa ju omaeti nii lopsakat mütsi teinud? eks oleneb vist kuidas teha kah, ma lõngaga eriti sina peal ei ole.

Aet ütles ...

Ei ei ei, see ei lähe ikka mitte. Pilti tahaks ka näha! Ma nüüd nädalavahetusel just avastasin, et nii lühikeste juustega nagu mul praegu on, ei sobi mulle ükski müts jälle ja pean hakkama uut tegema, aga mul mõtted täiesti puuduvad :(
(hmm, bloggeri kontrollsõnaks on mul siin täna dolar, palun öelge, et see vihjab suurele rahapajale, mis mind kuskil ootab)

terje ütles ...

No mohäärist sai ikka kaks ja pool pontsot tehtud, aga ma ostsin seda veel juurde:)
Aet_ mütsi võib näha homme, võta siis fotokas kaasa, saad pilti teha ka
mul on siin kirjas pajaqs - läheb kokku küll sinu dollaritega ja rahapajaga:)