neljapäev, 12. oktoober 2006

Päästja kooolikell

Kooli on vaja kaasa võtta kassipilte. NO anna olla, kustkohast neid nagu saama peaks? ESimese hooga ei tulnud küllühtegi tarka mõtet päehe. KAs on olemas mõni kassiajakiri? kas ma siis raatsinksin sellest pilte välja lõigata? Õnneks oli tänaPostimehes üks kodu otsiva kassi pilt. Pisike küll, aga ikkagi kassipilt.

TV3 otsib kohta, teades täpselt mida inimesed tahavad ja ootavad, aga ikka teeb kuidagi teistmoodi. Mingid teised inimesed vist, kellearvamust nad küsivad. Neid dokfilme olen ma küll juba kuskil näinud, täiesti mõttetu üritus. Helenaga harjuda ei jõudnudki - ma ei saanud üldse aru mis seal toimub, peategelane ei sümpatiseerinud, mehed olid küll mõnusad. Ja jutlustatakse kiirete muutuste positiivsusest. Äkki ikka ei ole nii. äkki ikka on teistmoodi. Äkki ei ole kasum üle kõige vaid ikka see vaatajarahulolu. Aga üldiselt võiks Simpsoneid ikka rohkem näidata, ehk isegi kolm korda päevas. Ja ehki ma lugesin kuskilt iroonitsemist Päästja Koolikella teemal, pole seda vist ikka juba hulk aega näidatud,. nüüd võiks küll juba.

4 kommentaari:

Anu ütles ...

teinekord küsi minu käest kassipilte:)

Juuli ütles ...

On olemas ajakiri LEMMIK, kus vähemalt kassitoidu reklaamide juurest oleks võtta ilusaid kassipilte (kui teisi lehekülgi katki ei raatsiks lõigata).

http://www.lemmikajakiri.ee/est

Heidi ütles ...

Kui kusagil on värviprinter, siis google piltide otsingust tuleb hulganisti kassipilte. Ja postkaartidel on tihti kassid:)

terje ütles ...

Pole mul mustvalgetki :)
Anu, palun kassipilte.