kolmapäev, 4. oktoober 2006

SIna küsid, mina vastan

V küsis, kust Tallinnas võiks veel lõnga osta.

Mulle ka tgelikult meeldib just too pood seal Pärnu maanteel. Kahjuks ei ole seal see valik, mida tahaks, on natuke väiksem, aga ostuta pole ma sealt veel lahkunud sellegipoolest. Jumalik alpaka oli seal just, seda tahaks veel osta. Kui linnas tööl käia, siis tasub igastahes käia Narva mnt Pro Kaitali majas Liann Lõngades . Seal ikka on küll, mille vahel valida. Aga ise olen ma seal siiski harva käinud, ei satu teele, sestap viimaseid arenguid ei tea, väidetavalt ei ole seal enam eriti Novita lõngu. Aga neid on see-eest igas Prismas ja Maksimarketis. Ülemiste keskuses teisel korrusel on ka üks lahe lõngapood - tilluke nurk, praktiliselt teiste vahele ära kaduv koht. Ma olen sealt mitu korda mööda käinud ega pole näinud. Viimati ostsin lõnga aga näiteks Abakhanit, Mustamäel. Uuemad uudised aga väidavad, et minna tuleb hoopis Karnaluksi. Aga seda kohta üksinda üles ei leia, ma olen proovinud. KÕige lihtsamini leiab üles hoopis Harrieti. Harriet elab Internetis.

Õhtul: Tänud meeldetuletajaele, muidugi on poode veel rohkemgi. Müürivahe tänavas Filati, ja sellel filiaal Kaubamaja all. Sealt viimasest ma olen praegu veel ainult mööda käinud, aga varsti jääb ta mulle lausa tööteele, nii et on karta suuremaid külastusi. Müürivahe tänavas aga käidud enne ja ilmselt pärast ka, sealt ma ostsin oma esimese ON-linie sokilõnga. Jube mõnus lõng muide. Ja ühe teise, sügisese metsa värvides kunstlõnga. Ja siis räägivad, et Raekoja platsi ääres on pood, kust saab. Kardetavasti on sela turistihinnad. Üks pood on veel Balti jaama juures ka, see on selline tilluke ja maalähedane, aga kunagi lähen ma kindlasti ja ostan sealt meriinovillast. Jakuidas ma unustasin ära, et isegi Mustamäe on lõngapoega varustatud - Tammsaare tee ja Sõpruse ristil, seal kus praegu remont käib - Mauruse raamatupoe all nimelt. Ida poolt pärit lõngad.

Ja muidugi on erinevates linnajagudes veel ka Kangas ja Nööp, päris ilusa arvestatava lõngavalikuga. Kadaka teel ma olen nagu tihemini käinud ka, seal on kõike.

6 kommentaari:

Tiina ütles ...

Pärnu maanteele suutsin ma eile omas mõttes varanduse maha jätta. Ja see Katia Alpaca kripeldab veel hingel. Üks siidi-mohääri segu kah.

Aga kui nii loetlseda, siis tundub, et lõngapoode nagu väga vähe ei olegi. Siiski, kas see on see, et süües kasvab ist, ent tahaks ju veel mõnda. Või lisaks valikut.

kajakas ütles ...

kaubamaja all asuv pood on ka päris hea koht, mitmesuguseid ja erineva tekstuuriga lõngu on seal. Ja lisaks veel nii keset linna :)

v. ütles ...

Aitäh! :-)
Eks üritan jalad selga võtta ja soovitatud kohad läbi käia. Internetijalad võtan ka selga. :-)

sisalik ütles ...

ja kas vanalinnas ei pidanud üks olema (on vist seotud sellesama kaubamaja omaga); ning vanasti oli kangasnööbis ka mingi valik, aga hobujaama kandist kadus ta ära ja tartu mnt-ga on, nagu on

v. ütles ...

Tulemustest - laisk nagu ma olen, proovisin kõigepealt internetijalgu. Ja leidsin täitsa sobiva lõnga enda jaoks (peaaegu täpselt see, millest mul peas pilt oli): http://www.harriet.ee/?ID=9&T_ID=10&L_ID=100 ehk siis segalõng Volare Color, värv 6813 (vahtraleht).
Aitäh abi eest!

Kuuvarjutus ütles ...

Kangas ja Nööbis on jah ka lõngad täitsa müügil. Endine Hobujaama pood neil peaks viimaste andmete järgi avanema nüüd Narva mnt alguses valmivasse uude hoonesse 1. novembril. Ma igatahes ootan juba. Lisaks lõngadele on nende poodides arvestatavad kangavalikud nii rõiva, kui sisustustekstiili osas ja Taru mnt ning Kadaka tee poed jäävad väga ebamugavasse kaugusesse.