neljapäev, 19. oktoober 2006

Türp

Kua ma oma Kuninganna salli ehk peleriini teemal ühtegi vaimustusest õhkavat kiljatust kommentaaridesse ei saanud (häbi mulle, viimistlemata asja nüüd paneb blogisse ja sellise ähmase pildi ka veel ja ÜLDSE), siis tänaseks värvilaiguks vastavalt aeti soovile pilt sinisest vestikesest. Mis ikkagi ilma modellita, sest tuba on soe ja vestil nüüd otsene sihtotstarve hetkel puudub. Üldiselt on mind haaranud soov teha kiiresti ära kõik oma sajast käsitööideest, alustades pontsodest ja lõpetades sõrmkinnastega, aga kardetavasti läheb selleks kolm aastat kui mitte rohkem ja nimekiri ilmselt täieneb ka iga päevaga. Sestap tuleb vist osa tooteid sisse osta kaasvõitlejatelt. Näiteks kassipildilisi diivanikatteid tahaks Ingridilt ja sõrmkindaid Aetilt.

Jätrgmised päevad pealegi on väga ära planeeritud: täna sisseastumine uude kohta, sallikudumiskursus, homme lahkuastumine vanast kohast ja suurem kringlisöömine, laupäeval lapsed ja järjekordne suurpuhastus ning paaniline talvetürbi otsimine pisile - (ma tahan POpi poe rohelise-mustaga türpi, aga nr 80 on suur, 74 aga otsas. agu võiski arvata. Lähen otsima, kust veel selise lõikega väikseid leiab) pühapäeval maale maad kaevama ja esmaspäeval tööle ja nii jääbki.

6 kommentaari:

Elsa ütles ...

Nonii, palun mulle viidet selle kiitmata peleriini kohta! Mina küll näinud pole :)
Siis ma äkki kiidan ka ;)

Aet ütles ...

Kohe teine asi :) Väga šikk vest on, ilusad triibud :) See on 1-1 soonikus kootud?
See peleriin viska õhtul õlgadele, küll me siis ahhetame, et oled suure tööga hakkama saanud :) Pildi oleksid pidanud laskma kellelgi teisel pildistada, nii et peleriin sul ikka kogu oma ilus õlgadel oleks, nüüd ju on see võimalus ka :P

terje ütles ...

Peleriin on presenteeritud teisipäevases postituses, aga ega siis nii vanu asju ei vaadata :). Aga ta on mul ikka veel viimistlemata ju:(
vest on 1:1 jah.

Elsa ütles ...

novot, ma olin ju teisipäeval teadagi-kus-litutamas :) Ja postitushaaval blogis tagasi liikudes just seda postitust ei avagi muide ka (ühe võrra hilisema pealt). mõh ;)
Igatahes imeilus peleriin ju, igati pidulik ja õrn, isegi selle pildikvaliteedi juures :)

Heidi ütles ...

Mulle ka peleriin meeldis. Haapsalulik. Aga ausalt öeldes lootsin ma, et Sa paned varsti uue pildi peleriinist. Et haldjalik olek paremini välja tuleks.

terje ütles ...

Issand, mul pole ju viimistlemiseks aega:) Ma pean uue salli tegema, muidu visatakse kursuselt välja kui õigeks ajaks valmis ei saa.