teisipäev, 17. oktoober 2006

Värsked teateid kudurindelt

Isver, täna selgus, et kõigil HS kursuslastel on sallid juba poole peal. või vähemalt teel sinnapoole,Isegi elenil ke süldse ei tahtnud kududa rohkem kui proovilappi. Mul pole aga selle jaoks üldse aega. Tegelikult tuli muidugi välja, et nemad proovilappi ilusti korralikult üldse ei teinudki, mina aga veetsin mitu mõttetut harutamiskorda, et äärepitsi nurgasilmi ilusti õigesse kohta saada. Liia õnneks ikka tegi ka alles proovilappi. Äkki on neljapäeval enne tundi suure pontsotegemise, korteri ümberkolimise ja muude uute teguritega maadlemise veel aega mõne rea tarvis. Siiski lõpetasin vahepeal peleriini ära. Sellel pldil nüüd küll täitsa viimistlemata,tagantküljest pealegi, aga paistab, et kui veel laiali venitada ja alläärde mingi pärliriba näppida nagu ma mõtlesin, siis on seal ruumi rohkem kui ühele. Mõned kiljed?

Ja ma ühe lapsepontso sain tegelikult ka juba valmis, aga see pole päris see. Kuigi on väga armas. See on saalomoni sõlmedega ja siis on mul üks mõte veel kuidas teha, ja kolmas, mis siis ilmselt valmib mohäärist (kui mul õnnestub kiiresti valget Princess Mohairi leida) ja on hästi ilusate motiividega. Teised saavad ka hästi ilusad. Heegelruutude raamatus on selle teise ruudu nimi lumehelves. Ja ma olen ammu tahtnud neid ruute millekski kokku panna. Kuigi väga raske on ikka teha järjest rohkem kui kolm ruutu. Aga kolmest ruudust vist ei saa hästi jälle pontsot kokku

4 kommentaari:

Krentu ütles ...

Mul on ainult üks mustrikord sallist tehtud praeguse seisuga. Pole ka üldse aega :)

Anonüümne ütles ...

Nagu sa ise kuulsid, pidi minu salli mõõt kõlbama ainult nukule, mis sellest, et minu kaela ümbere on sellest küll :-)) Elen

Krentu ütles ...

Kas Sa leidsid princessi? Ma arvan, et saan aidata. Kas seda on ainult ühte tooni valget või kahte valget? Mul peaks ühte kodus vist järel olema. Igal juhul peaks seda minu kodupoes olema. Kirjuta mulle eveli68@hotmail.com

Aet ütles ...

Oijummel, kui ilus peleriin :P

Aga tegelikult - väike viimistlus, peleriin õlgadele ja uus pilt päikesepaistelisel päeval, palun :) või võta teisipäeval kaasa, et saaks näpuga katsuda :)