kolmapäev, 8. november 2006

Supilinna pilaff ja

pahaaimamatult onju loen blog.tr.ee topis olevat postitust ja selgub, et kõik arvamusliidrid ei fännagi käsitööblogisid. Veel enam, tahavad need lausa blokkida enda jaoks ja oh õudust - koduperenaesed on tunginud internetti nagu veel kommentaaridest lugeda, tekitab see õõva ja äkki isegi hirmu? Vahel ma taban end mõttelt, kuidas inimesed on ikka kitsa silmaringiga - a la loebvad ainult enda tuttavaid või nii. Aga täna ma tajusin, kuidas lihtsalt ei jõuagi enamat. Bloglines on täis kutsuvaid tulukesi, aga et neid läbi klõpsida, on vaja aega. Et neid lugeda , on vaja veel rohkem. Ja nii ei jõua üldse kududa. Heegeldada ka ei jõua. Ning õhtusöögi võtsime jällepurgist - Supilinna pilaff.

a olen täis saladusi. Ja need kõik on konfidentsiaalsed. Endal on ka hirmus.

2 kommentaari:

sepp ütles ...

ärge nüüd üle ka reageerige. mul on kaks vasakut pöialt, seetõttu teie hobi jääb mulle alatiseks kättesaamatuks :)

sepp, mittearvamusmitteliider

Heidi ütles ...

Näe, kardavad neid käsitöölisi... Nii armsalt vabandavad:P