laupäev, 18. oktoober 2008

ehteestlaslikult uje

Ma ju tegelikult ei olegi Saku hallis niimoodi ühelgi üritusel käinud, et oleks saalis istunud. Ma olen käinud kas laadal või messil (mis on suht sarnased asjad) või siis istunud üleval loozis. aga see on teadagi kõik hoopis teistmoodi siis, õlu ja suupisted, kudumisvardad ja kodune telekavaatamise tunne. Nüüd aga toodi piletd koju kätte ja tuli istuda. Kogemus seegi. Et ehk on all teistmoodi fiiling siis või midagi. Ei olnud. siiski, valgus paistis ka näkku pidevalt. Eestlaslik täpsus ja korraarmastus on ikka üks jube asi. Saal on pooltühi, näha, et täis ei lähe - ja hilinenud inimesed poevad ainsas täis müüdud sektoris ridade vahel, ainsale vabale kohale kesk rida, sest see on ju piletile märgitud koht. Selle asmeel et valida mõni tuhandetest vabaks jäävatest. Vaheaeg tuleks teha peale esimest laulu, et inimesed saaksid ümber paigutuda kohe kui tühjus selgub. Lootus on, et seda tehakse ilmselt siis päris vaheajal, aga oo ei, kus sa sellega. Ja ma ei ütleks, et see oli mingi jube hea vaatega sektor. Lähim ehk jah, aga minu kael jäi ikka alul kohe kangeks suurest pea keeramisest. Ja lähivõtteid näidatakse ju ekraanilt. Aga muidu oli ilus. Jõuline ja võimas. Keskel istudes eriti.

Kommentaare ei ole: