reede, 24. oktoober 2008

eile riigikogus

Postimehe ajakirjanik näikse arvavat, et kudumine halvab samal ajal kuulamisvõime ja et see on ilmselgelt paha-paha, kui olulise ettekande ajal näputööd tehakse. Isegi kui ta nii ei mõelnud, siis artiklist seesugune mulje jääb. Mailise asend muidugi on ka selline, nagu ta teeks esimesi samme sel raskel teel, aga ka mina kuulasin eile telekast seda olulist ja huvitavat asja kududes. Ja kuulmisvõime ja isegi kaasmõtlemisvõime oli täiesti olemas. Ja tahtnuks ka küsimusi esitada. Ja ka suutsin lõpuni kuulata, unesegasest peast hoolimata. tegelikult tahnuks küsida, kas mõni lõppsõnavõtte teinud tegelastest ka kuulas - nende nö arvamused või arutelu kokkuvõtted olid ilmselgelt enne valmis kirjutatud ja sobinuks igas olukorras ja ükskõik millisele üritusele. Ja siis veel seda, et kas selle nö. arutelu tulemusena midagi muutub ka, vat sellesse enam usku pole. Tulekahju kustutamise ja marodööritsemise ajal pole kellegi aega mõelda homsele päevale.

Aga samas -  viiamsel ajal kohtab pidevalt viiteid nii poliitikute kui muidu vippide näputöö tegemisele, vähemalt naisteajakirjades rõhutatakse pidevalt, et nt Viire Valdma on kirglik sokikuduja ja nii edasi. Mis iseenesest on tore, aga vahel ka suts kummaline. Justkui poleksi kudumis-heegeldamisoskus midagi igapäevast vcaid friikide pärusmaa. Huvitav vaid, et H.Toompere lahkumisel, olgu muld talle kerge, ei märganud ma viiteid tema kirglikule käsitöö hullusele.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Mina muide täheldan, et kududes on kuulamisel oluliselt lihtsam tähelepanu koondada. Muidugi, kui kootav ise väga suurt tähelepanu või pusimist ei vaja...
Minu kolleegid ei nurise vähemasti, et ma nö jutuseminaridel kududes kuidagi vähem aktiivne oleks ;)

marta ütles ...

isegi mina suudan kududes kuulata... kuulata mõnd helilist raamatut (või kasvõi ööülikooli või muud loengut) ja kududa - no mis saab veel mõnusam olla...
:)
mis puutub rõhutamisse, siis mulle tundub, et käsitöö tegemine on hetkel ääretult moes, seepärast rõhutataksegi... kõik tahavad ju popid olla :) ... minu meelest vahepeal nii moes ei olnud... ma usun, et käsitöö-blogidel on käsitöö khm, :) popista/u-misel oma, üldsegi mitte pisike osa...

*
ja järgmise postituse rätik on ohh... ja kõik eelmised pitsilised sallid... võr-ra-tud... mul jääb veel julgusest veits puudu, et sellist suurt ja peenikest asja ette võtta... aga kunagi... :) teha midagi sellist on kindlasti üks minu käsitööalane unistus (kohe peale käsitööna valmistatud käekoti :D ...