laupäev, 11. oktoober 2008

Eks ma just mõtisklesin valjusti (mis see foormis kirjutamine muud on), kuidas ja millist lõnga mina siis ka ostan, kui tuli aga jälle tahtmine. Igasugustel rallidel ja pävadel ei suuda maennast kuidagi soppamise lainele seada, aga ni kui ,õte lõngapoe poole kihutab, anna aga olla. Ilmselt esmaspäeval siis Veimevakas, sest paistab, et Aet edaspidi tsillib seal lõngaleti taga ja teda saab elusalt näha ja näpuga katsuda. Polegi ammu näinud. Lisaks olla veel igasugust muhedat kraami.
siis lugesin, mis Muhv kirjutas: ... olen mina nõus ise kuduma oluliselt kallima kudumi kui ma iial poest osta raatsiksin (eriti arvestades, et poest saaks enamasti ainult akrüüli). Minu lilla põikipidi palmikutega pullover (lühikeste varrukatega seejuures) läks mul maksma ntx tiba üle 600 eegu. Never-ever ei ostaks ma poest sellist asja sellise hinna eest. Aga isetehes maksab selle kõrval, et ma saan midagi originaalsemat endale selga, ka see tegemise mõnu ja hea lõngaga on kudumisemõnu suurem. Nii et selle mõnu eest olen ma nõus kudumile läbi lõnga hinna nö peale maksma.
Ma kirjutan kah sellele kahe käega alla. Nii ongi. Tühja sest originaalsusest, teha võib ka midagi väga tavalist, aga oh seda mõnu.

4 kommentaari:

KK ütles ...

Siis te olete vist salamiljonärid :D
Ma vist pole omale kunagi sellises suurusjärgus lõnga ostnud. Pigem aledelt või taaskasutanud. Või siis paar tokki proovimiseks ja pisikese asja tegemiseks a la kinnas vms.

Kuhu ma aga kulutada raatsin, on pakivahetused. Nii et siis kaudselt ehk... See on ka põhjus, miks ma end kiivalt hetkel pakivahetustest eemal hoian, eriti välismaistest.

Terje ütles ...

Prioriteedid, prioriteedid... igasuguseid muid meelelahutusi ja lõbusid endale ei luba nii lahkesti.

triangel ütles ...

Käsitööga seoses. Kas sa palun teavitad seekord varakult, millal too mardilaat toimub? Tahaks ka ükskord ära näha, raha on mul küll otsas, aga midgai väikest ehk ikka annab soetada.

KK ütles ...

Ehh, mu meelelahutused on enamasti mitte minu taskust :).