esmaspäev, 27. oktoober 2008

esmaspäev peale kellakeeramist

Täna oli selline kummaline päev, kus muud asjalikud asjad vaheldusid kohutava kiirusega, pikkides enda vahele tohututes kogustes käsitööjuttu. ommik hommikuks, ja ära jäänud kohtumised tulevad ka kunagi hiljem niikuinii, aga tänu sellele sai Veimevakk mind jälle näha, ma olen nagu mingi meelelahutaja, ega ma seal lõnga ostmiseks ei käi siis. Poes suutsin ka pärmi esimese korraga üles leida, aga korpide küpsetamine lükkus ikka järgmisesse päeva. Kus ma neid kohupiima-alias hapukoorekorpe küll näha võisin? Hambaarstile unustasin ka helistada ja silmaarstile.  autoteenindusse üritasin otseteed minna, aga eksisin ära ja avastasin end ootamatult vist vangla väravast. Lõpuks oli kogu aja kokkuhoid ikka suht mõttetu, sest kohale jõudsin tavalist turvalist teed mööda. hiljem jalamehena ekseldes jõudsin ometi korraga kohutava kiirusega pärnu maanteele, peale mõningat asjalik olemist ja allkirjastamist ja jutupuhumist tuli aega parajaks teha abakhanis, kus jäi silma, aga mitte näppu mingi pehme meriinolõng, kallis - vist mingi 68 kr kera, aga ilusad värvid ja mitte kõige peenem. Väike värin ja surin siiski sürmedes oli. elastset niiti seal muidugi ei olnud. Kuhu aga läheb mina mööda päru maanteed, mõistagi "epu juurde", aga kuna ilma sularahata, siis ost lükkus hilisemase ja sinna sai veel tagasigi mindud. peale teed ja praemunaga teraleiba. Mul oli sellest pirukabaarist miskipärast palju meeldivam mälestus, peaaegu tahtnuks tagasi keerata, aga me siiski seda ei teinud ja juttu jätkus kauemaks. suhtkoht haruldane on ju, et vestadki juttu inimesega, kes küsib sult õigeid küsimusi. Ja nii edasi ja siis tagasi ka ja "epu juures"  ongi vist üks väheseid kohti, kus Novita Wind letis on, teine on roc al Mare prisma, aga no seal ei leia  teda ju enne kolme päeva möödmist üles , see pood lihtsalt on liiga suur. Ja Noro on "epu juures" ju ka  ja debbie bliss.

Aga nad ei andnud mulle kohe autot kätte, kui ma tahtsin vaid lubasid veeand tunni jooksul veel rehvid autosse tõsta, kiired poisid sellised, ja nii pidin ma raskelt ohates ja morni nägu tehes seal musta nahkdiivani peal istuma ja kuduma. Ja nüüd kodus on tunne, et äki seegi on vale projekt ja toda lõngagi saaaks paremini ära kasutada. Ehki nupukesed mulle meeldivad. Aga teenindusest sain armatuurlauale paigutamiseks parkimiskella, mida mul enne polnud ja alati pidin pastakat otsima sest tolmule kirjutatud numbreid vist ei arvestata, ükskord vist läks loosi silmapliiats ja peaaegu huulepulk,kui see oleks kotis olnud. Õnneks seda kella pikanäpumehed ei taha, aga majandussurutise tingimustes on suurenenud vahepeal kadunud liigutused ja raadio ma võtan nüüd ka lahti enne väljumist, sest leksil juba kojamehed virutati ära ja ivol ilukilbid, nii et .

1 kommentaar:

KK ütles ...

Karnaluksis eile oli Windi müügil, Stone`i ka.