kolmapäev, 1. oktoober 2008

Ja siis ma leiutasin kummeli

Aga ikka pidin kõrvale ka kirjutama, millega tegu on. See on muidu tirtsu lemmiktee. Ma ei saa absoluutselt aru miks, mingit head maitset ju kummeliteel pole, raviomadused küll, aga eks inimestel olegi erinevad maitsed.

3 kommentaari:

Tiina ütles ...

Mina mäletan veel hea kummelitee maitset lapsepõlvest. Mis imevalem see oli, millega vanaema selle tee nii meeldivaks sai, ma ei tea. Aga meeldis mullegi. Enam ei meeldi.

triangel ütles ...

Mina tean küll, millega maitset saab - meega. Aga üldiselt ma ka ei joo neid rohuteesid.

Muhv ütles ...

minu poisid joovad ka kummeliteed niisama (mitte ravi eesmärgil) ja mu meelest pole matsel häda midagi. Kõige parem on muidugi meega, aga suts pruuni suhkrut toob ka maitse paremini esile. päris ilma magusata on läila jah.