laupäev, 25. oktoober 2008

Kaminasall

Mõne asjaga on nii, et alustad hurraaga ja lõpus teed juba vägisi, et ainult valmis saaks ja rohkem aega ei raiskaks. Kolmnurksete rättidega enamasti nii on. Ma mõne ikka olen kudunud, ehki mitte just väga palju. Alguses läheb ludinal, pärast on miljon silma vardal ja otsa ei paista. Aga nüüd ta siis sai valmis, ja tõesti, ainult venitada on vaja. Jupiga koos sai alustatud, eks näis kumb enne venitamiseni jõuab, sest selleks ma vajan ikka magamistoa voodit ja ilmselt natuke pikemaks ajaks kui päevane viis tundi. Sest see pole mingi õhuke Ogre villane vaid ikka tõsine tükk Raasiku villast jämeduses 8/2. ei see teine, siis ikka vist 6/2, kui helen nii ütleb, igastahes see  jämedam. Hea soe tükk, ainult hirmus kirgas teine. samas mõnel külmal talveõhtul kamina ees selle sisse kerra tõmmata ja prõksuvaid puid vaadata oleks päris mõnus, rõõmus ja lustlik ja õhtuul kohe naeratus näol. Heartland Lace shawl muster mulle meeldis küll, välja arvatud kaks hästi rasket rida, mis kuidagi meelde ei tahtnud jääda ja üha sassi läksid. Aga kõik ei saagi lihtne olla, vähemalt ei pidanud tagasireal midagi musterdama.

Ja siis selgus, et mul on kaks tokki vikerkaarevärvilist kodus veel varuks. Need küll tiba peenemad, 6/2 ja üks tundub nagu oleks ka mahedam, järelikult on Jõgevalt. silte loomulikult kummalgi küljes ei ole.

9 kommentaari:

KK ütles ...

On jah mõnus kirgas :)
Ma enda vikerkaare kinkisin ära, nüüd mõtlen et ikka võiks omal olla üks suur soe sall kah.

Aet ütles ...

Ilus :)

Krentu ütles ...

Väga ilus! Nii ilusad värvid ja kõik...

killuke ütles ...

vastupidi, väga rõõmsad ja ilusad värvid. talvel on just kena selline õlgadele tõmmata :).

helen ütles ...

6/2 peaks olema jämedam kui 8/2

triangel ütles ...

Imeilus! Just need värvid, kujutan ette kui mõnus on see endale ümber võtta.

Terje ütles ...

noh näe, jäigi valesti meelde, muidugi see jämedam number lõng

jupi ütles ...

no ma ju ütlesin, eksole :) sinuga võidu on üldse mõtetu. aga siiski olen ka mina tubli olnud, jäänud on veel 2 rida ja siis lõpurida. siis jään minagi venitamist ootama aga selleks on mul sind ju vaja!

igatahes imeilus asi sul! pean ka neid vikerkaarevärvilisi lõngu hankima, need ajavad uuesti järgmise kolmnurga isu peale :)

Anonüümne ütles ...

Väga ilus! Olen ainult ühevärvilisi siiani näinud. tekkis tahtmine ka ise kirjuna proovida. Aga kuivatamiseks (kui vähe aega) keeran mina märja salli umbes 30 min. saunalinasse rulli seisma - peale seda saab hakkama ka 5 tunniga ;)
Sassu