neljapäev, 30. oktoober 2008

minu raadiod

Kuidagi on juhtunud nii, et raadiot kuulan ma vaid hommikuti autosõidu ajal. Ja see pole mingi pikk sõit.Vahepeal ma kuulasin sky plussi, aga seal hakkasid häirima teated teel olevats politseist ja uudiste lugemise stiil ei sobinud. muusika sobis küll, isegi vahel väga. Siis ma kuulasin vikerraadiot. aga see oli igav ja liiga palju juttu - ajaleht, mis kodus läbiloetud sattus ka nende lauale just minu sõidu ajal.  Siis tuli radio0 Mania, seda ma vahel kuulan muul ajal ikka ka päeval näiteks, aga ka nende hommikus oli ajaleht samal ajal. Ehki, tuleb tunnistada, see mees, mis iganes ta nimi on, on ikka klass omaette, nii poliitiliselt ebakorrektne, et lausa lust kuulata. Aga jällegi, muusikat oleks tahtnud rohkem ja ega see valitsus või "nad" ikka päris kõiges  ka süüdi ei ole. Aga raadio kolm laskis muusikat. ja seal ei ole reklaami ja uudised on põgusad ja üldse. Kuidas selline raadiojaam üldse saab olemas olla. igastahes minu hommikusse sobib ta suurepäraselt, kui me just entel-tentelit ja trika-treid ei kuula. ja uudiseid loetakse seal ka vahel nii mõnusa häälega ;)

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Ehhee, minu autoraadiokanal on ka Raadio 3, ning ega ei kuula ka raadiot rohkem kui autos :) Kogu sinu analüüsiga olen samuti üsna nõus...

Tiina ütles ...

See mis-iganes-mees on Margus Pilt. Meie pere autosõitude igahommikune raadiopläralõug. Mu Teisepoole lemmikraadio.
Muusika on vähemalt enamvähem, sellest jaamast ei tule õnneks ei Nikit ega Nexust. Aga mõne leheuudise jõuab ta küll sulle otsast lõpuni pähe taguda nii, et öökima ajab.