teisipäev, 21. oktoober 2008

müts

Jälle kord Veimevakas kenitledes tekkis hirmus soov heegeldada paksude põikipalmikutega müts. Ja siis sai lõnga valitud, mis oleks piisavalt paks, et mitte ülearu palju vaeva näha ja piisavalt pehme ja ilusate värvidega ka, mis mu mõnusa mantliga sobiksid. Ja selleks osutus mingi Gedifra (nimi meelst läinud). Vastu igasuguseid põhimõtteid (aga need ongi selleks et rikkuda), ei olnud see naturaalne ega tugeva keeruga vms. Lihtsalt pehme ja kohev ja mitte liiga karvane. Aga nood heegelpalmikud ei olnud päris selle lõnga teema. Kole jäi. Vähemasti mitte nii ilus, et jätkata ja lõnga kulus ka palju ja tulemus jäi suht jäik. Niisiis tuli välja vaadata sobiv kudumuster - mis triibulisele lõngale sobiks ja muidu ka huvitav oleks. Ja mitte liiga tavaline. diagonaalseid ruute olen enen ohtralt tekkideks kudunud, sedapidi pole varem proovinudki. Nr 8 laenuvarrastega (aitäh Liina) kulus kaks 50 grammist tokki ja peotäis jäi ülegi ning konstruktsioon on väga lihtne. Põikiriba vastavalt peaümbermõõdule ja ülaservast korjatud silmused pealaelt  lihtsalt kokku. Lõnga värvitriibud olid kahjuks suts liiga pikad, et kõik saaks ideaalne olla.

1 kommentaar:

LIINA ütles ...

No mis sa kostad, täitsa põnev. Kui mul jälle see karjuv kõrvulukustav hea mütsi ideede puudud tuleb siis ma tean kuhu ma pöördun.