esmaspäev, 13. oktoober 2008

oskan küll palmikuid heegeldada

Peale seda, kui IT foorumis oli järjekordne mütsi mustri otsimise teema ja otsija kahtlustas, et tegemist on kootud mütsiga, olin ma just vastupidises veendunud. Proovilapi tegemise järel tundub, et vaja on pakemat ja mõnusamat lõnga, ja tagasiread tuleb teha nt kinnissilmustega vms, aga palmikuid heegeldada oskan ma küll. Üks , küll ülevalt alla heegeldatud palmikutega müts sai ju Mütsiraamatussegi tehtud. Siin vaja nüüd natuke münusamat lõnga nin g natuke soonikut serva ja saab küll.

1 kommentaar:

Annu ütles ...

kui me kunagi peaks kohtuma, siis ma tahaks uurida, kuidas Mütsiraamatu nupuline jõhvikamüts käib. üritasin õpetuse järgi pusida neid nuppe, aga ei jäänud ilus. praegu isegi ei mäleta enam, mis lõngast ja miks ma seda teha üritasin, niiet kiiret pole.