kolmapäev, 1. oktoober 2008

Söögijuttu ka

Eile läks lasteaias pikemalt ja üõhtusöögiga läks kiireks. Mida teeb kiirustav koduperenaine? Võtab kapist purgisupi? Ei olnud, pelmeene ka ei olnud ja kõik muud asjad võtavad kas kaua aega või panevad nina kirtsutama. Kui ma siis mainisin, et ilmslet tulevad makaronid, siis olal seegi nagu liiga igapäevane toit. Selge see. Mispeale keerasin pannile kuuseriisikad, suvekõrvitsa ja sibula. Hautasin neid piimas, sest koort kodus polnud. segasin pastaroa kokku ja sisse veel riivjuustu. Selleks oli Kadaka suitsujuust. Ja sai natuke ebatavaline makaroniroog. Ning oh mis imet,. kõik sõid ja kiitsid. Suur Poiss on sel sügisel hakanud pika hambaga seeni sööma - küll valikuliselt ja mitte igas vormis, aga seekord läks kohe asja ette. Ja see juust oli ka ikka imehea kohe. aga mida täna teha, latt on nii kõrgel, et häid ideid napib. 

3 kommentaari:

Kratt ütles ...

täitsa teemast mööda, aga... kas sul oleks võimalik muuta oma blogi settinguid, et kui readeriga lugeda, siis oleks näha kogu sissekanne, mitte ainult esimesed paar lauset.
vabandan, kui see on sul spetsiaalselt nii seatud, kui aga mitte, siis ehk viitsid vaadata, kuidas muuta (wordpressis on selline koht olemas, bloggeri kohta ei tea kindlalt)
aitäh:)

Terje ütles ...

Nojah, kui ma oskaks.

Elsa ütles ...

Ma oleks sama asja eest väga tänulik :)
Ja seda saab Bloggerist, sest ise olen muutnud (ka üks sõber pöördus kunagi palvega, et kuule... siis otsisin üles). Kui õhtul meelde tuletan, otsin selle koha üles :)
Meelde see mulle raudselt ei jää :D