neljapäev, 2. oktoober 2008

Täna oli mul deit Jupiga. Üritasin tema soovil kudumisõpetajat mängida:). Õpetamine oli nii edukas, et uue sõbra kootav kolmnurkne sall hakkas mindki ahvatlema ja esimesed 25 rida sellst Ilusast heartland-millestki on valmis kah. aga no see muster on küll tibake keerukam, kui ma arvasin, st tuleb aga jälgida teda kogu aeg ja nii ning kummuti koosviibimine polnud just kõige viljakam, ajasin read segi ja tuli harutada kah. tegelikult ma arvasin, et mul selline mittemillekski vajalike asjade kudumise isu on üle läinud, aga samas - äkki peaks kellelegi jõulukingiks tegema. teiste poolikute asjade kõrval. Igastahes ta ahvatles siiski ja vestijupi vist ikka harutan üles, sest no ei suuda kääre sisse lüüa. ka eksperimenteerimiseks mitte, selleks ilmselt tuleks kasutada noid ohtraid akrüüllõngakesi, neist pole vähemalt nii palju kahju.

Ja eks me ju päeval käisime jälle Veimevakas kah . Minul oli kotisangu vaja ja Jupile häid bambusvardaid salli kudumiseks. Mis tähendasseda, et nipea kui me lahkusime, tulid uued lõngad ja ajakirjad. No vot siis.

1 kommentaar:

jupi ütles ...

Rõõm puha minu poole peal! :) Vardad on väga mõnusad ja jõudsin kah juba 19 reani enne kui aru sain, et täiesti valesti koon. Ma ei tea, ei tahaks küll ropendada aga RTFM on asja nimi, eksole. Kui olin 19 reani jõudnud, siis hakkas mu kudumisviis kahtlane tunduma ja SIIS taipasin igaks juhuks ka juhendit lugeda. Ma nimelt peale keskmist silmust lugesin ju mustrit tagurpidi tagasi. Nagu peegelpildis oleks. Khm khm. Sa pole just kõige andekama õpilasega õnnistatud... eks ma hakkan otsast peale nüüd jälle! Aga date oli lahe :)