neljapäev, 2. oktoober 2008

Täna on just selline mõnus pesutriikimise päev. Toas on jahe ja nii saab sooja ning ühtlasi ka riided sirgeks ning üleääreajava pesukorvi tühjaks.  Kudumise tuju on üle läinud. Kaks õhtut olen tegelenud mingite tobedate asjade ülesharutamisega. Ja siis proovisin Claire Halliku järgi paari koemustrit, neid keerulisemaid. Olid keerulised ikka küll.

Pisike vest on sedavõrd valmis, et oleks aeg käärid sisse lüüa ja steegid lahti lõigata. Aga ei taha. Hoopis tahaks sellegi üles harutada, sest ega temaga midagi tarka teha pole, Mardil mõnus villane vest on juba olemas ning palju neid siis ikka siia seisma vaja on ja siis tundub ka et nood steegid said ikka liiga laiad ning tagasi käänates pole see kõik ikka üldse ilus. Samas on see tehnika mul ju veel proovimata, lõikamise hirmust üle saamata. Siis ei saa pärast ju mõistlikult enam harutada ka. Ära vanutades saaks kena vildikanga ilmselt. Kena vildikanga jaoks aga ma leidisn hoopis kaltsukast (50% ale oli) ühe vesti ja sviitri ning vest (100% villane) sai juba vanutatud ka, käärid sisse, vooder  ja nüüd oleks veel vahvaid sangu vaja, mida sinna panna. Sviiter on 80% villa, ma pole veel päris kindel kuidas ta vanutamisel käitub ja kes sest ka asja saab, sest ta on suhteliselt õhuke kah. teoreetiliselt peaks 80 % villasisaldusest piisama muidu küll.  Ilus sviiter on samas - kahju vaid, et tirts selliseid värvikaid asju ei kanna. äkki ma veel siiski ootan selle lõhkumisega natuke.

Kommentaare ei ole: