laupäev, 18. oktoober 2008

Tänaseid kogemusi

Miks ei tohi lapsed koolis käsitöötunnis kududa ringvarrastega, seda minu pea ei võta. No mul pole ju kodus muid. Ole nüüd ja soeta siis. Need tavalised, need on ju oluliselt ebamugavamad. Või pole siis või? Ja teiseks, miks jorravad lapsevanemad, et septembris on laste talveriided kõik juba poest otsas? Käisime täna Lenne poes - seal polnud üldse ruumi, kõik oli talveriideid täis. Ja inimesi muidugi ka. Aga mul oleks vaja hoopis sellist ilusat poolpaksu jopet nr 92. aga on 96 ja 86, 92-te ei ole. Aga pakse talvekaid oli nii palju, et ega seal vahel käima küll ei mahtunud.

3 kommentaari:

egater ütles ...

Njah, jälle peab tõdema, et meie hulgas on igasuguseid õpetajaid. Minu isiklikud ringvardad on peaaegu kõik kasutuses, sest tüdrukud koovad veste /kampsikuid. Ja ma ju tean kui kallid vardad on, niiet kui keegi tahab ringvardaga kududa ja omale ei ole, võib minu omi kasutada küll. Ongi ju hea, kui erinevaid vahendeid kasutama õpivad.
Kinda või soki puhul soovitan siiski teisi vardaid, sest elu on näidanud - algajale tiba keerukas ringvarras. Oma õpilaste võimeid ma tean ja kui vaja, teen ka siin erandeid. Aga noh, mul väga vähe piigasid ka

Pi-Pi-Piret ütles ...

...on pakkuda Lenne punane jope, sees on number 86 aga tegelikkuses kandis poiss seda siis kui oli 94-98 cm pikk.
...pikkusele 100-102 ei ole üldse mingeid jopesid, s.t. sügis-kevadisi (sosinal ütlen, et ühe leidsin, hind 1599eeku - masendav, võtsin õmblusmasina välja.)

Terje ütles ...

käsitööõpetajast - ma ei ole selle daamikohta üheltki tuttavalt ega tuttavalt lapselt head kommentaari kuulnud:) ja nii kahu on.
Jopest - see jääb siis kindlasti suureks, aga aitäh ikkagi