reede, 3. oktoober 2008

vastu tulles lugejate soovile

ja ka tänu sellelle, et pime kana leidis tera ning et ma olen hästi avara silmaringiga ja loen igasuguseid huvitavaid blogisid, lisaks käsitöö ja vahvate blogimuttide omadele, nagu see näiteks. Klõpsasin sõnale Full. Tegelikult siis allpooll avastasin, et on veel igasuguseid lahtreid seal, aga no nii tark ma küll ei ole ja see võtab veel natuke aega, enne kui ma mingi sellise asja sisu nagu feed burner vajalikkuse endale teada saan.  Ja pealegi pole ma ju ka 101% kindel, et iga mu postitus on kulda väärt .

Ehki lugejate palved veenavad mind siiski natuke õnneks ka vastupidises.

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Nagu päris! :)
Kohe teine asi...

Aarne ütles ...

Feedis on igatahes ilusasti kogu postituse sisu olemas. Nii peabki asi olema.

Krentu ütles ...

väga tore!