neljapäev, 6. november 2008

avatakse kodumaise käsitöö kaubamaja - Saku suurhallis

Pilgrim avas eestikeelse kodulehe, minu lemmik. Kollektsioonid on muidugi ikka rahvusvahelised ja kollektsiooni nägemiseks peab midagi installima. Ei meeldi mulle, kui asjad keeruliseks lähevad.

Täna algab Mardilaat Saku suurhallis. ja kestab pühapäevani. peaks plikaga sinna minema, ta on igal aastal neist meisterdamisvariantidest nii vaimustuses olnud ja igasuguseid toredaid asju teinud, äkki ta pole veel liiga suureks saanud. Sularaha peab kaasa võtma vaid.  suurt tikandivaipa tahaks hirmsasti näha ja uurida, see pidi seal väljas olema 

Ja elastikuga niiti lihtsalt ei müüda. Karnaluksis kindlasti on, aga no ühe niidirulli pärast ei ole ju viisakas sinna minna. minu meelest on seee nagu ikka hulgiladu rohkem, selline üksikost nagu ei sobi. või sobib. ei sobi ju

2 kommentaari:

Jutupaunik ütles ...

nad müüvad ju mardilaadal ka iga aasta. Äkki saad neile nö helistada ja tellida, et tooksid sinna ka müüki.

Annu ütles ...

mina olen ostnud Karnaluksist ühe tõmbluku ja ühed vardad. no ei olnud rohkem vaja midagi.