neljapäev, 13. november 2008

Ma ei saa blogisid lugeda!

Minu armas bloglines on lolliks läinud. Üllatas rõõmsalt 11166380 lugemata postitusega. tere talv. Mis ma nüid siis teen. Loen kõik truisti alates aastast 2005 läbi? Või palun käega märku anda, kes on teinud viimase päeva jooksul värskeid postitusi. Sest linnukese, ja mõni isegi kakssadda tükki, said kirja ka need blogid, kuhu juba hulk aega ei ole ühtegi täiendust tekkinud, aga kus ma ikka veel nagu loodan ja pole nimekirjast ära kustutanud.

3 kommentaari:

Aet ütles ...

No mul viskas see bloglines pidevalt segast ja kolisin Google Readerisse üle, seal on jamasid palju vähem :)

Anonüümne ütles ...

Ma soovitan Feedreaderit.
Ninnu

triangel ütles ...

Heh, mul oli sama jama. Kolm päeva ei vaadanud ja järsku oli postitusi meeletu hulk. Ma tegin lihtsalt, kõik blogid, kus oli üle 5 uue postituse, neid lihtsalt ie lugenud, märkisin lihtsalt loetuks.

Nagunii meeldib mulle bloge ikka nend eomas keskkonnas lugeda. St bloglines on rohkem teavitaja funktsioonis, et näe, too on jälle midagi kirjutanud. Ja kommentaare on ikka blogi alt mõnusam lugeda.

Google reader ei sobi mulle kohe üldse ja feedreaderit kasutan ainul tuudiste jaoks, seal pole välimus tähtis.

Mitte et se eeelnev pikk jutt kuidagi oluline oleks.