esmaspäev, 3. november 2008

Nii ja naa, rohkem ikka naa

Tempelhofi ei saa enam . LÕpetas tegevuse. Mul olnuks nagu selle lennujaamaga mingi side, minu esimene välisreis ja esimene Berliini reis ja üldse esimene lennureis ja veel paar järgmist ju ka, viisid sinna. Asi ka, millest numbrit teha, aga millegipärast tundub see oluline. nagu ka palju muud, mis tegelikult ei ole olulised võrreldes maailmarevolutsiooniga. Näiteks KIhnu Roosi Kindakirjad, mille endale nädalavahetusel ostsin. Jumalik raamat, ühtepidi ja nagu käsiraamat käsitöölisele, teisalt aga - milline kujundus, milline kontseptsioon. Ja ehki olen juba lugenud halinaid, et miks muster mustal põhjal, et kes sest niimoodi aru saab, siis....kirjas on ka, et originaalmustrid on ruudulises vihikus üles kirjutatud sedasi, et rist tähistas valget ja mitte musta ruutu. Mulle tõeliselt meeldib, et see on just nii ja mitte teisiti. Kirjas on: Kujundaja: Katrin Kaev.

Ja siis see, et laulusaatest pidid lahkuma Kadi Toom ja Toomas Tõniste. See oli nii ilus, see viimane saade, eelviimane ikka ka, ja järjest paremaks mõistagi läheb. Lauluvalik on küll nagu minusugusele mõeldud, eelmine kord ohtralt rujat, seekord lihtsalt ilusaid, aga mitte liiga illalaa-trullallaa lugusid.

3 kommentaari:

Cranberry ütles ...

See laulusaade ajas mul eile harja punaseks...no tule taevas appi...vormeli ülekanne ju poolik - tahtnuks kuulata kommentaare - ikkagi aasta põnevaim sõit...usun, et eesti rahvas vast oleks andeks andnud 10 min viivitust

Terje ütles ...

mind õnneks jätab vormel endiselt külmaks :), jah ma tean, et viimane ja otsustav jne, aga ikkagi. Õnneks on kodus mitu telekat ja kodusõda ei sündinud. aga muidugi, oleks võinud ka hiljem hakata, vahet poleks ju tegelikult, kes ei vaata, see ei vaata niikuinii.

Anonüümne ütles ...

Tempelhof istub kindlalt ka minu mälupalees.
Ni