laupäev, 8. november 2008

Näitusmüügil

Tundub tagantjärele üks ütlemata lõbus ja mõnus päev olevat olnud. Hommikul sao kaua magada ja kohvi juua, seejärel lustisime triinuga mardilaada. Kui eile käiime nö ostlemas, siis täna nautisime täiega seal pakutud töötubade võimalusi. Alustasime koos siidimaaliga, olgu kohe üteldud, et see lummab mind ikka järjest rohkem ja rohkem ja see, mis algul paistis nii roosa, nii roosa, oli hiljem hoopis midagi muud). Siis jutlesime söögilauas ja kumbki sukeldus oma lemmiktegevustesse. Ehk et ma ei saanud ikka lõngast ja villast eemale, ning üritasin siis nõõlamist õppida seal. No tundus ju nagu ikka oleks saanud pihta, aga ega koju tulles seda algust õieti ikka mäletanud ja ajakirja piltidest ei saanud kah midagi aru, vaja natuke abimaterjali ikka muljaltki appi võtta. Mitte et ma sest tehnikast nüüd niiväga vaimustuses oleks, aga omajagu meditatiivset ja sõnulseletamatut on selles siiski. Ja nii need tunnid seal möödusid. Omajagu tore oli ennast egaterile tutvustada. Ja siis lihtsalt lasta rahval end ühest letist teise kanda. Näitusmüügil, nagu ingrid selle ümber nimetas. Katsusin mitte mõelda kallitest kohatasudest ja mitteäratasuvast käsitööst, mitte võrrelda masin-ja käsikudumite hindu ja lõpuks tuli hirmus tahtmine ruttu koju jõuda ja kududa. Küllap ma maalin kunagi seda siidi ka veel.

2 kommentaari:

Krentu ütles ...

Ma hakkasin hoolega mõtlema, ja arvan, et ma nägin ka täna Egateri... aga kui päris kindel ei ole, siis ikka ei julge ligi tikkuda, äkki polegi...
Ma mäletan et Sinu isikus olin ma kunagi Haapsalus küll nii kindel, et julgesin kohe öelda: "Tere, Vardamoor!" :)
Hindadest ära üldse räägigi - 78X200 cm kaltsuvaip maksis 328 krooni!!! See on ju materjali hind! Milline töö see vaiba kudumine ometi on...
Samas häiris mind, et 60.- piletihinna juures küsitakse veel 10.- riidehoiutasu eraldi...

Terje ütles ...

No ma teadsin, et see peab Egater olema, aga ega ka väga kindel polnud.
10 krooni garderoobist isegi vähe, muudel üritustel on veel rohkem:)