esmaspäev, 3. november 2008

Siidisall

Midagi sellist ma tahtsingi, välja tuli ja meeldib ka, ehki viimaseid ridu tegin vist oma kolm korda ringi, enne kui õige variant pähe kargas. Esimesed rombid on tillukesed, see pole mingi perspektiivi pilt vaid ikka päriselt on ka nii, et iga järgnev on rea võrra laiem ja pikem. Rätt sai keskjoonelt 70 cm pikaks venitatud, eks ta kuivades tõmbab kindlasti sutsu tagasi, aga viimase rea rombi laius on  juba 10 cm. Varras nr 3 ja lõng Novita wind, see siidisegune. Lõnga kulus 3,5 tokki ja kuna muster on nii lihtne, erinevalt eelmisest, siis sai imekiiresti valmis ka ja kohe venituse. Ja nupud on lihtsalt ilu pärast, mõistagi. Ja selle pärast ka muidugi, et need mulle kangesti meeldivad.

3 kommentaari:

jupi ütles ...

issver sussver, kui ILUS! Kusjuures siinkohal mu ämm minestaks, kui näeks, lilla tema lemmikvärv :) Kas muster on su oma looming??? Ma võtan juba järjekorda :)

Anonüümne ütles ...

Oma jah, ehki ma pole kindel kas keegi teine on ka äkki samasuguse välja mõelnud äkki ja ma lihtsalt ei tea.

Aet ütles ...

Oo, mis peen rätt! Väga ilus!