laupäev, 20. detsember 2008

ilmselt turundustrikk?

Vanasti käis meil postimees. Nüüd käib päevaleht, sest seal on Kivirähu ja Raua tekstid vahel. Ah, ma olen pettunud nii hinna ja sisu suhte kui ka kõige muu pärast, tegelikult. aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Ma lugesin siis ikka postimeest netist ja vahel laupäeviti sai teda ikka ju ostetud ka. Täna ma mõtlesin, et vanapaberikuhjad ajavad uba üle ääre, et ei osta juurde veel ühte vaid lähen loen netist siis. Oleks et saaks ainult laupäevase tellida, see EPL telimus on ju ka selline jabur, et katkestamine on jube ebamajanduslik. tellimine oli ka tegelikult tellijale kahjulik, mitte vastupidi, nagu oelks võinud. arterit tahtsin lugeda ju. aga vaat kus nali,ei leia seda enam veebist ei esi- ega tagalehelt, ei leia kusagilt, ei leia otsingust kah. Kõik muud igasugused asjad on, aga arterit eraldi pole. Vaat sulle säh. Homme ostan siis lehe, turundusinimesed on ilmselt kavala lükke teinud. Aga laupäevapaketti minusuguse jaoks neil vist ikka võimalik võimaldada ei ole?

1 kommentaar:

Sisalik ütles ...

Minu arust on küll laupäeva v. nädalalõpu pakett Postimehel täitsa olemas, et kas reede-lauba või siis lihtsalt PM Ekstra koos arteri ja asjadega. Aga see veebist linkide ära kaotamine on nõme küll, et turundustrikk turundustrikiks, aga ise kaotavad ju ka sisust. Jube raske midagi leida. Ise kasutan allribas olevat linki paberleht. Aga ilmselt saadan ise ka neile küsimuste -- täitsa tahaks teada, mis kena proosaline põhjus selleks on.