reede, 5. detsember 2008

Raua raamatust

http://www.apollo.ee/product.php/0761862

Ühel päeval helistas kallis mees ja küsis, kas ma tahan, et ta selle ostab. Esimesest trükist ei saanud, nüüdki on Apollo lehel kirjas, et toode on läbi müüdud, ga tem oli prahasti kuskil, kus seda müüdi. Kui niimoodi pakutakse, siis ei saa ju öelda, et oh,ma ootan, kunas ta raamatukoguse jõuab. Ja nüüd on ta läbi ka ühe hingetõmbega. Või kahega, sest vahepeal pidin ka süüa tegema ja muud sellist. Ja lugesin öösel.

Vastikult hea raamat oli. Ja ma ei mõtle siinkohal loomulikult mitte sisu ega sündmusi, vaid seda, kuidas see kirja pandud on. Lauseid - ehki kui ma sissejuhatuse olin läbi lugenud, siis enam ju ei tea, kui palju on autorit, kuipalju toimetajat, aga no siiski. Kirjanikuanne ja sõnaseadmisoskus antakse vist ikka geenidega kaasa. 

Ja seda ma usun ka, et MR nägi neid sündmusi ja olusid ja asju oma prisma läbbi, mõni teine, vanem tegeleane näinuks ehk kepi ja viina kõrval ka midagi muud, aga kes teab. Ja roppuseid ei olnud selles valguses mitte liiga palju, vaid ilmselt täpselt nii ta seda tolll nägi ja tundiski ja rääkis kah. Mingist vanusest need lihtsalt tulevad, sellest kasvatakse välja, aga no mõni ei kasva ka.

Ja kui siis tuleb veel meelde, kuidas sai varases nooruses oma esimesel Päratrusti kontserdil käidud (sellel kus nad filme näitasid), see ilmselt oli enne MR aega, siis saab raamat veel ühe uue mõõtme. Sest siis meenuvad veel ka Tartu Levimuusika päevad.

Mulle see toode meeldis, ehki suure kirja ja pehmete kaante tõttu võiks ka väita, et see ongi rohkem nagu müügiks tehtud ja hind on liiga kõrge, aga pehed kaaned olid väga mugavad.

Kommentaare ei ole: