teisipäev, 27. jaanuar 2009

ajakiri

Nüüd sattus mulle kätte ajakiri KNIT 1. talvenumber, ehki võiks ju juba kevade peale mõtelda. aga - kevadeni on siinmail veel aega küll. Väga  lahe number on.  Alati ei seisne ajakirja väärtus ju ka selels, et mitu asja selles olevates õpetustest tahaks kohe ise ka teha, selles neid isegi on. Enamasti ma tahan neid ka lugeda - näiteks selles on ülevaade veebis blogisid pidavatest tuntumatest isehakanud disaineritest, wendyknits.net, mu ammune lugemisvara nende hulgas. Ja siis jutuajamine Keley dealiga, kes oma kontserditest vabal ajal üllitanud raamatu Bags that rocks. 

Oh, ja amigurumide heegeldamisõpetus on seal ka. Ja see suur palmikutega lopsakas barett on kohe kaanel, mida kõik kandma peavad. Samas, siis siin veebis pole nagu pooltki sellest, mis ajakirjas sees on tegelikult ja skännerit mul ikka veel pole korras. Ülientusiastlik ajakirja tutvustus ei tähenda muud, kui et ma tõesti olen sellest kõigest seekord tõeliselt vaimustuses. Viimasel ajal juhtub seda kuidagi kahtlaselt tihti, peaks tervist kontrollima või on ajakirjad tõesti paremaks läinud? 

2 kommentaari:

KK ütles ...

See on vahva ajakiri jah, jätab vabameelse ja loomingulise mulje.

Liina ütles ...

Ma ka ostsin selle ajakirja pigem juttude (eriti blogijate pärast), aga mulle meeldivad sealt kudumitest kõige enam top-down kampsunid. Eriti see punane lihtne kampsun.