reede, 23. jaanuar 2009

briljantroheline

Poisil on tuulerõuged käes. Ma ikka mäletan kuidas Prit oli vaid üksikute täppidega ja triinu samal ajal paduroheline, hirmus paju täppe oli. Mardil teine päev ja väga palju villikesi veel ei ole, aga no küll nad tulevad. Ega talle see rohelisega määrimine ei meeldi, ega mullegi - purgi avamine on raske, sest sel on tihedalt käiv ja raskesti lahti tulev kork ja mul on endal ka sõrmed rohelised. No ei oska ma seda avada teistmoodi. Või on apteegis praegu ka selliseid anumaid, mida kergemini lahti saab. Võiks ju leiutada sellise tuubi nagu svammiga saapamääre on, et pigistad paraja sortsukese välja ja ei määri midagi. Nüüd aga sõrmed rohelised, vatipulgad jms. 

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina viin briljantrohelist Eestist Soome mu ratturisõpradele kes ennast kogu aeg asfaldil lõhuvad. Nende arust "roheline" on kõige parem ravim kriimustuste ja marraskil ihu vastu. Pluss et rohelised kärnad annavad street credi juurde :D
-cairbre

Cranberry ütles ...

Mina määrisin lapsi saialille tinktuuriga - ei määrinud kogu elamist ära ja kuna piiga oli üleni täis - siis käis üks haaval tupsutamine üle jõu ja nõudis tohutul aega ning lapse poolt kannatlikkust. Õde andis hea nipi...panin tinktuuri lõhnaõli pudelisse ja pihustasin lapse üleni täis...kergelt pääses.
Hääd paranemist.

kommid ütles ...

Meil oli briljantrohelisel selle alumise valge korgi keskel üks pisike auk, kuhu pidi vatitiku otsa panema. Et seda alumist korki ei pidanudki lahti tegema.

Terje ütles ...

meil on siis ikka vist mingi väga vana disainiga pudel, tänasest on roheline ka põrand.Aga apteek pandi kinni, kui ma poodi jõudsin.