esmaspäev, 19. jaanuar 2009

nunotamisest

Ma olen kohutavalt rõõmus, ma tegin täna nunovilti ja see tuli välja ja on mõnusalt soe ja sile ja ma ei tea veel, mis ma sellega peale hakkan. Tegelikult olin suht kindel, et ega sest midagi head ei tule, aga tuli. Seekord rullisin ja väänasin ja loopisin sooja ja külma vette, nätsutasin ja mudisin ja käitusin selle pealtnäha õrna asjaga väga inetult, ühesõnaga. Ja ilma igasuguse kursuseta.

Kasutasin eelvilti ja Filtzit! märgviltimise villa. Kusjuures, kui sel tootel on kaks eraldi jaotust, siis tuleb nentida, et märgviltimise oma sobib nõelviltimiseks küll, aga see nõelviltimise oma märgviltimise puhul käitub ikka hoopis teistmoodi. Ja siis veel oli mõned meetrid pongee siidi. Ei teadnud ju, ku palju seda vaja oleks, et kui palju kokku tõmbab, päris palju tõmbas, õnneks siidi mul oli ka palju, laiem kui eelvildi riba. Torkisin kirju villa nõelaga eelvildile mustriks ja läbi siidi tundub kõik värv hirmus mahe nüüd. 

3 kommentaari:

kommid ütles ...

Just! Mul on samas kogemused, et nõelviltimise oma ei kõlba õieti hästi isegi näelviltimiseks, vähemalt mulle ei meeldi, aga märgviltimise oma sobib mõlemaks.

kommid ütles ...

samas=samad

Terje ütles ...

Ma olen temaga ikka nõelviltinud küll ei heida nagu midagi ette. PL villavatist on vast kiirem tulemus, aga muidu ok, eriti värvivalik.