teisipäev, 27. jaanuar 2009

See on liiga ilus, et olla päris

Mõnikord lihtsalt on nii, et näed mõnda asja ja see on täpselt selline, nagu oled koguaeg ette kujutanud, et sul vaja on. Nii juhtus nende kõrvarõngastega: made by Lucy. Nüüd on nad mul kõrvas ja ausalt öeldes on nad elusast peast veel ilusamad kui pildi peal.  Väikeseks tõukeks juurde oli muidugi see, et suvisel pitsikudumise üritusel Haapsalus anti auhinnaks tilluke filigraanehe kaela riputamiseks. Täiuslikkuse huvides aga oleks ju veel midagi sarnast vaja juurde, iga juba selline. Aga kui aastatetaguseid sarnases stiilis kõrvakaid meenutan, siis olid need väikesed ja tänaseks ikka ju vanamoodsad.  Aga need, need on normaalmõõtmes, st paitavad ikka kohe silma. Mulle kohutavalt meeldib, kuidas nad kõrvanibu ümber kumerduvad, mitte lihtsalt ei ripu ega tilbenda. Ja et pole ümara joonega vaid on väike nurk. jne, jne. Tõenäoliselt pretendeeriks ma ka sarnasele käevõrule, kui Lucy selliseni kunagi jõuab. Ja üldse mitte nüüd ainult selle pärast, et mul on üks selline ehe olemas.

Mulle kohutavalt meeldivad sellised ehted, sõltumata sellest, kas minul  neid oleks või mitte ja ma ju kannan ehteid haruharva, aga praegu tundub nagu oleks miskit natukene  muutunud. Küllap mul pole neid õigeid ehteid siis enne ette sattunud. Aga neis on midagi. Lisaks imekaunile pakendile, milles nad õhtuhämaruses minuni jõudsid, tuli kaasa kübeke seda, mida sõnadega seletada ei oska. 

Ja mugandatud vabatõlge KNIT 1 knistrology ridadest: sisustanud elu teistest hoolimisega, oleks aeg teha väike paus. Haara klaas sampanjat maniküüritud sõrmede vahele ja unusta kõik. aeg oleks  pühenduda kudumisele, ometi kord. Too hõbedase helgiga kamps ei koo ju end ise. Kuid  sellele lausa peab külge õmblema luksuslikud pärlinööbid, lihtsalt iseendale.

3 kommentaari:

Ljudmila / Lucy ütles ...

Terje, suur tänu Sullegi! Ma ei ole kunagi saanud veel nii palju kiidusõnu oma ehete kohta! Ja milline kokkusattumus Haapsaluga. :) Aitäh, et tegid mu päeva rõõmsamaks!

Koduhaldjas ütles ...

kui juba ehetest jutuks tuli, siis mulle meenus mu pikkpikk suurte pärlitega kaelaehe.?

triangel ütles ...

Oi, tõesti ilusad kõrvarõngad. Üldse on see ilus lehekülg, aitäh viitamast. Kohe lähen ja hakkan ka tellima.