esmaspäev, 19. jaanuar 2009

weather

Nohused erivajadustega lapsed seavad ohtu asjalikumate asjade valmimise, aga toredaid lihtsaid asju saab nende ja raamatust sõnade kordamise kõrvale kududa küll, ehki pisut aeglasemalt kui tavaolukorras. aga arvestades, et lapse jaoks ma siin ju praegu olengi, ei saa seda üldse pahaks panna. Ja ega mul enne kodus nii palju punases gammas mohääre polnud ka, olemas onud natukesele tuli tõhusat lisa, kui anu need mulle lahkesti jagas. Kirju vikerkaaresalli eest. Ehki ma ei saa aru, miks, sest ta on ise ka superhea kuduja, nagu seda viimatiste postituste põhjal võib otsustada..

3 kommentaari:

marta ütles ...

roosa ja õhuline... nagu maasikavaht... tõeline tüdrukute asi kõige paremas mõttes... ilus, ilus...

Anu ütles ...

tõesti ilus. ja mul oleks need lõngad seisnud ja seisnud :)

Marianne S ütles ...

ooo, kui ilus!