esmaspäev, 16. veebruar 2009

Kui meel kõige kurvem, tuleb postkasti Interweave Knits. Ja aitab.

Postipakil on siiski number. Ja ammu juba Raplas. aga sealt edasi vist pakid ei käi. Mis on iseenesest väga ja väga nõme. Esimest korda elus kasutasin Eesti Posti jälgimisteenust ja sain teada, etpeale 11. jaanuari jäi aeg seisma.

5 kommentaari:

KK ütles ...

Pakivahetus?

Anonüümne ütles ...

Tere mulle tundub, et sina oled minu sõber :D...st sõbrapäeva paki saatja. Siiralt loodan, et selle postituse alguses mainitud kurb meel pole tekkinud segadusega mida EP oma pakiedastamise teenusega tekitas. :(
Naljakas, et pakk Raplasse pidama jäi, mitte kunagi enne seda juhtunud pole. Kõik pakid on ilusti ukse taha toodud ja kui kodus kedagi pole siis teade jäetud ja Alu postkontorisse pakk viidud. Seekord (olin sel nädalal iga päev kodus) ei toodud ukse taha, ega jäetud ka teadet. Postitöötaja ka ei helistanud ( igakord helistab üle ikka, kui pakk ootan ) ja seepärast muretsema hakkasingi. Raplast poleks ma osanud küsima minnagi.

Igatahes sain aja jälle liikuma :P... ja pakk saadeti Alusse. Lõpp hea... kõik hea.

Siiralt loodan, et sulle see jama pakiga halle karvu juustesse ei tekitanud :)

Kirjutasin ka sõbrapäeva paki teemasse, nii et varsti näen paki sisu ja järgmisel nädalal saan isiklikult katsuda ka.

Kõike kaunist!
Annyliis

NB! Ära sa mingil juhul sellle vahetuse pärast nüud vahetusprojektides osalemist katki jära :S.

Anonüümne ütles ...

Oh, eks mu elusse mahub peale postipakkide ka ikka midagi veel, isegi kurbi asju:).Tänu postipakkidele olen ma kohtunud mitmete väga tordeate postitöötajatega ja seda ei saa mitte alahinnata.
Oravake ütleb selle mind vallanud seisundi kohta toredasti: kuvähhis. Eks ta nii vist oligi.

Anonüümne ütles ...

Eh, kuna ma olen ise vähi tähtkujus sündinud, siis tunnen terve elu seda kuuvähhis! :D

/Annyliis/

Terje ütles ...

NOh, mina ju ka;)