laupäev, 14. veebruar 2009

Mis mul õnnestus saada

Mul õnnestus Viljandist saada endale nohu ja peavalu, mis takistavad isegi kudumist - see ma ütleks, on küll erakordne ja just praegu ei saa ma seda endale üldse lubada.

ja moraalne kohustus leida üles Maire paalalinnast, kelle telefoninumber oli valesti üles kirjutatud ja kelle defektne lillealus jäi välja vahetamata, ses ühel hetkel tundus, et neid numbrikombinatsioone on ikka liiga palju järele proovida ning maksimarketi juurde ta juhuslikult jalutama ei tulnud siiski.

ja ma ei kujuta ette, kuidas peaks olema võimalik teda leida.

Ja siis hirmus meeldiv kohvikukogemus lõhesupi ja lihtsalt kohviku näol  (Kohvik Viljandi vist). Eks oma osa oli muidugi meeldival seltskonnal ka. Ainult Valentin oli pahur ja porises, et me nii hilja koju jõudsime.

1 kommentaar:

Elku ütles ...

Minu meelest ka hiiglama tore päev oli!